اصول موفقیت اندرو کارنگی

اصول موفقیت اندرو کارنگی

بدون ديدگاه

 

مهم نیست که چه استعدادهایی دارید، اگر نمی‌توانید برای پیشرفت و حرکت در خودتان انگیزه ایجاد کنید، محکوم به قناعت و درجازدن در شرایط فعلی هستید. در این مقاله اصول موفقیت اندرو کارنگی که باعث شده بود که او در زمان خودش به ثروتمند فرد جهان تبدیل شود برای شما بازگو می شود . این که چگونه از قانون جذب و راز های آن برای بدست آوردن ثروت و موفقیت و آرامش استفاده کنید

شاد و امیدوار باشید تا موفق شوید.

کسی که بخواهد تمام کارها را به‌تنهایی انجام دهد و یا تمام بودجه‌ی خود را صرف انجام یک کار کند، یک رهبر موفق نخواهد بود.

باور کنید که در آستانه‌ی یک موفقیت بی‌نظیر هستید و یک زندگی موفق و باشکوه در انتظار شماست؛ برای دستیابی به این باور تلاش کنید.

وقتی شما ثروتمند می‌شوید وضع مالی اطرافیان‌تان هم بهتر خواهد شد.

یک فرد معمولی فقط ۲۵ درصد انرژی و توانایی خود را به‌کار می‌گیرد. کسانی که ۵۰ درصد ظرفیت خود را به‌کار می‌گیرند موفق و عده‌ی انگشت‌شماری که ۱۰۰ درصد توانایی‌های خود را در راه پیشرفت استفاده می‌کنند، بدون شک موفق‌ترین هستند.

 

اصول موفقیت اندرو کارنگی
اصول موفقیت اندرو کارنگی

منتظر تأیید دیگران نباشید

با یادگیری اصول موفقیت اندرو کارنگی متوجه می شوید که نباید از تایید دیگران به نفع خود استفاده کنید.

راز موفقیت در این است که تواناترین و لایق‌ترین فرد را برای انجام هرکاری انتخاب کنید؛ نه اینکه خودتان همه‌ی کارها را انجام دهید.

اگر کسی تمایل به پیشرفت نداشته باشد، شما نمی‌توانید او را مجبور به پیشرفت کنید.

هرکاری که تابه‌حال انجام داده‌اید، به این دلیل انجام شده که شما هدفی داشته‌اید و برای رسیدن به آن هدف، وارد عمل شده‌اید.

بزرگ‌ترین هدف ممکن را برای خود درنظر بگیرید.

درباره ی اندرو کارنگی

اندرو کارنگی یک مهاجر فقیر اسکاتلندی بود، که در طول انقلاب صنعتی، به یکی از کارآفرینان موفق آمریکا تبدیل شد. کارنِگی، بعد از تاسیس شرکت فولاد کارنِگی، جزو ثروتمندان آمریکا شد. او ثروت خود را وقف فعالیت‌های بشردوستانه ازجمله تأسیس مؤسسات علمی، آموزشی و فرهنگی کرد. بسیاری از مؤسساتی که کارنِگی آنها را تأسیس کرد، هنوز هم درحال فعالیت و خدمت به افراد هستند. از این بین می‌توان به دانشگاه کارنِگی-ملون که در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ تأسیس شد، اشاره کرد

منبع

گروه تحقیقاتی سلام رویا

مطالب مرتبط

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.