اصول پیگیری

اصول پیگیری در بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

 

اصول پیگیری در بازاریابی شبکه ای

اصول پیگیری در بازاریابی شبکه ای چه جیزهایی را شامل می شود ؟ یکی از رموز قانون جذب پیگیری می باشد و اصول پیگیری را باید یاد گرفت تا به آن آرامش و موفقیت ی که بدنبالش می باشیم برسیم در صنعت بازاریابی شبکه ای این اصل بسیار با اهمیت می باشد  . در اصل ، اصول پیگیری یعنی شناخت تمام مسائل و حل مواردی که باعث می شود دوست شما یا کسی که کار را برای آن شخص معرفی کرده اید وارد صنعت شگفت انگیزی که باعث شده است افراد زیادی میلیونر شوند یا همان بازاریابی شبکه ای نشود .

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

در اصل مواردی مانند دعوت کردن افراد ، معرفی کار با آنها و چیزهایی این چنین ، چیزی در حدود ۱۰ درصد از کل کار را شامل می‌شود و نود درصد مابقی را در عصر پیگیری به خود اختصاص داده است به خاطر همین هم هست چه افراد می گویند برای موفق شدن در کاری یا راهی موفق شدن در آن را پیدا می‌کنید یا راهی را برای موفق شدن خلق می‌کنیم جردن بیرفرد در صحبتی می گوید : من یک نصیحت پنج ملیون دلاری برای شما دارم که اگر آن را انجام دهید به هر چیزی که می خواهید می توانید دست پیدا کنید و آن این است :در راه رسیدن به هر چیزی اول پیگیری کنید دوم پیگیری کنید سوم پیگیری کنید چهارم پیگیری کنید و پنجم هم پیگیری کنید و اگر بعد ار پنج بار پیگیری به آن چیزی که می خواستید نرسیدید فقط یک کار است که باید انجام دهید و آن دوباره پیگیری کردن است .

اصول پیگیری
اصول پیگیری

در این فایل صوتی ارزشمند ، سرکار خانم سمیرا کریم زاده از کمپین بازاریابی شبکه ای ایران اصول پیگیری در یازاریابی شبکه ای را به صورت کامل برای شما بازگو می کند .

تهیه شده توسط کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارایه شده توسط گروه سلام رویا

توصیه می شد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز بخوانید .

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.