برایان تریسی | راز موفقیت چیست

بدون ديدگاه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

برایان تریسی

 نویسنده ی  مشهور کانادایی و سخنران و مربی انگیزشی برتر “برایان تریسی “است، بیشتر کارهای برایان تریسی به شکل صوتی و سمینار می باشد،عمده ترین  موضوع کاری او شامل رهبری، فروش ، مدیریت تاثیر گذار، و استراتژی کسب و کار موفق است و راز موفقیت چیست و چگونه می توانیم به آن موفقیت مد نظرمان دست پیدا کنیم و نحویه استفاده درست از جملات انگیزشی برای فعال کردن قانون جذب چیست .

 از آثار برایان تریسی می توان به “کمک به خویشتن”، “قدرت جذب” ، “جادوی انگیزشی”، “مدیریت زمان”، “قدرت برنامه ریزی”، “مدیریت بحران” ، ” قورباغه ات را قورت بده” اشاره کرد.

برایان تریسی یکی از رهبران موفقی در زمینه ی موفقیت و  سمینارهای انگیزشی است که عملکردی فوق العاده با استفاده کردن از جملات انگیزشی و آموزش راه موفقیت دارد، از این رو می خواهیم به ده اصل مهم او در زمینه ی دستیابی به به این موضوع که راز موفقیت چیست بپردازیم:

۱_از همین الان شروع کنید :  برایان تریسی معتقد است انسان های موفق کسانی هستند که ایده ها ذهن خود را عملی می کنند، دست به اقدام می زنند ، اما انسان های موفق تنها ایده ها را در سر دارند و برای عملی کردن آنها بهانه تراشی می کنند.

۲_از راهنمایی های افراد متخصص بهره مند شوید : برایان می گوید، شما باید از روش های اثبات شده ی موفقیت بهره مند شوید، ، فایل های صوتی کتاب افراد موفق  را مطالعه کنید تا به چگونگی راه های موقیت پی ببرید.

۳_ فقط روی یک چیز متمرکز شوید : برایان تریسی بر این اعتقاد است که شما باید ده هدفی که می خواهید طی یک سال آینده بدان دست پیدا کنید را روی کاغذ بیاورید، با این کار شما تنها بر روی  رسیدن به همان اهداف متمرکز خواهید شد. مثلا ایجاد یک کسب و کار موفق .

۴_از زمان خود بهترین استفاده را ببرید : مهم ترین نکته این است که بهترین منبعی که در اختیار شماست، ” وقت و زمان ” برای شماست،  با مدیریت زمان می توانید به سرعت به اهداف خود دست پیدا کنید.

۵_اهدافتان را ساختارمند کنید : برایان تریسی می گوید، بهترین فرآیندی که شما را ثروتمند می سازد ” ساختارمند کردن ” اهدافتان است. در ذهن خود یک سوال از هدفتان بپرسید و برای آن چندین پاسخ بیابید، بدین شکل ذهن شما آن هدف را ساختارمند می کند.

۶_مانند یک فرد موفق رفتار کنید : برایان تریسی می گوید اگر می خواهید یک فرد موفق باشید باید عادات و رفتاری همانند رفتار انسان های موفق داشته باشید.

۷_هیچ وقت تسلیم نشوید : برایان می گوید زمانی زندگی من متحول شد که  دریافتم هیچ چیز در وهله ی اول به موقیت نمی رسد و باید ۵ تا ده  بار آن را امتحان کنم، هر گز تسلیم نشوید و بارها مسیر موفقیت را امتحان کنید.

۸_ الگوی خوبی برای دیگران باشید : برایان تریسی می گوید، همواره سعی کنید الگوی خوبی برای دیگران باشید  زیرا آنان به روش های دیگری آموزش نمی بینند.

۹_عادات خوبی در خودتان ایجاد کنید : برایان تریسی به ما می آموزد برای ترک عادات بد که شما را از مسیر موفقیت دور می سازد ، عادات خوبی را جایگزین کنید و همیشه به دنیال جواب این سوال باشید که راز موفقیت چیست ؟ و چگونه می توانیم کسب و کار موفق برای خودمان ایجاد کنیم ؟

۱۰_ هرگز رویاهایتان را فراموشی نکنید : برایان تریس معتقد است انسان ها به اندازه ی رویاهایشان زنده هسند و سن دلیلی برای ترک آرزو و رویا نیست در راه رسیدن به رویاهایتان از جملات انگیزشی برای بدست آوردن انژی استفاده کنید

برای دیدن مطالب مرتبط بیشتر اینجا کلیک کنید

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”مطالب مرتبط” color=”green” border_width=”3″][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”3″ item=”2196″ grid_id=”vc_gid:1559828896605-06aeb492-18fc-8″ taxonomies=”23″][vc_btn title=”برای دیدن مطالب مرتبط بیشتر اینجا کلیک کنید” color=”green” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fhidream.ir%2Fpadkast%2F|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_btn title=”اینستگرام” color=”danger” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-instagram” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fhidreamm%2F|||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_btn title=”تلگرام” color=”primary” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-telegram” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2Fhidreamm|||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_btn title=”آپارات” color=”violet” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-video-camera” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.aparat.com%2Fhidream|||”][/vc_column][/vc_row]

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.