تغییر الگوهای ذهنی

تغییر الگوهای ذهنی یا پارادایم شیفت

۱ دیدگاه

 در اصل تغییر الگوهای ذهنی یا پارادایم شیفت به تغییر در چهارچوب فکری و فرهنگی گفته می‌شود که یک سری الگوهای فکری و یا فرهنگی را در بر گرفته است.  پارادایم در واقع همان برداشت ذهنی، الگوی فکری،  و همان عادات فکری ما می باشدکه باعث موفقیت , آرامش در زندگی می شود و آیا این اصل هم در بازاریابی شبکه ای اجرا می شود یا نه؟ آیا می توان از قوانین قانون جذب در ایجاد وساخت این تغییرات استفاده کرد؟

قبل از هر چیز ما باید تغییر بدهیم تعاریف تحریف شده ای که در مورد تغییری که داخل تجارت بازاریابی شبکه ای ایران به وجود می آید. متاسفانه بر خی از لیدرها فکر می کنند تغییر یعنی عوض کردن آدم ها از آن چیزی که هستند یه آن چیزی که خودشان می خواهند و این طرز فکر کاملا اشتباه است .

راستش کسی که بخواهد کل مجموعش را شبه به خودش بکند هنوز بازاریابی شبکه ای را درک نکرده .

در این فایل مفهموم پارادایم و چگونگی اعمال آن بر مجموعه کارییمان را یاد می گیریم 

 

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

تغییر الگوهای ذهنی
تغییر الگوهای ذهنی

موفقیت حاصل تفکر موفق گونه است 

ما نمی توانیم مانند گذشته فکر کنیم و انتظار آن را داشته باشیم تا چیزی در زندگیمان تغییر کند .تغییر الگوهای ذهنی یا پارادام شیفت باعث بهتر شدن زندگی ما و اطرافیان ما می شود.

اگر می خواهیم زندگی خودتون را تغییر دهید اول باید طرز فکرتان را تغییر دهید .

همیشه می گویند بزرگترین دشمن هر شخص خود آن شخص است در اصل دشمن هر شخصی طرز فکر و باور آن فرد است حال ما باید چگونه این الگوها و باورها را تغییر دهیم تا به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم .

جواب این سوالات را در پادکستی که امروز برایتان گذاشته ایم بدست می آورید .

فایل ارزشمندی که امروز برایتان گذاشتیم حاصل تجربیات یکی از افراد موفق در صنعت بازاریابی شبکه ای است با نام مرتضی نصرالهی که سابقیه فعالیت ۱۶ ساله در این صنعت شگفت انگیز رادارد .این فایل را پیشنهاد می کنم حتما گوش دهید

تهیه شده توسط کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارائه شده توسط گروه سلام رویا

توصیه می شد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز بخوانید

 

۱ دیدگاه

  1. 3/فوریه/2020

    عالی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.