نگرش در بازاریابی شبکه ای

نگرش در بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

 

نگرش در بازاریابی شبکه ای به چه معنا است ؟ نگرشما برای رسیدن به موفقیت و آرامش باید چگونه باشد تا بتوانیم از قانون جذب به درستی استاده کنیم ؟

چگونه نگرش شکل می گیرد ؟

چگونه نگرش تغییر می کند؟

اینها سوالاتی است مورد نگرش که بسیاری از افراد از خودشان می پرسند و در این فایل صوتی تمام این سوالات به صورت کامل پاسخ داده می شود.[/vc_column_text][vc_separator color=”blue”][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”1,2,3″ ihc_mb_template=”1″]

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

[/ihc-hide-content][vc_separator color=”blue” border_width=”2″][vc_column_text]

نگرش در بازاریابی شبکه ای
نگرش در بازاریابی شبکه ای

: توضیحاتی درباره ی بازاریابی شبکه ای 

بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای ، نوعی از شیوه ی فروش است که در آن کمپانی‌ها کالاهای و  محصولات خود را از طریق کلامی یا رو در رو و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و  مشتریان پس از خرید محصولات در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

 

اما نگرش در بازاریابی شبکه ای به چه شکل است ؟

در اصل نگرش یک نوع حس ، دیدگاه یا طرز فکری است که ما نسبت به جهان پیرامون خود داریم . خیلی افراد در طی روز این موضوع را شنیده اند که می گویند نگرش شما به دنیای اطرافتان همه چیز را تشکیل می دهد ، این که موفقیت شما در شغلتان به چه شکل باشد یا چقدر درآمد ماهیانه دارید یا در برقراری ارتباط با دیگرا ن چقدر قوی هستید و … ، تمام این موضوع ها از نگرش شما شکل می گیرد

خیلی از افراد بر این عقیده هستند که تنها خانواده در به وجود آمدن طرز فکر و نگرش کودکان و فراد تشکیل دهنده خانواده نقش دارد و اگر افراد در خانواده ی دیگری بودند این نوع نگرش متفاوت می بود و یا می گویند که اگر نگرشی در بچگی در ذهن افراد به وجود آمددیگر نمی توان آن نگرش را نغییر داد .

حال این سوال پیش می آید : که نگرش ما در صنعت نتورک مارکتینگ چگونه باید باشد که ما بتوانیم در این صنعت به جایگاههای بزرگی دست یابیم؟

جواب این سوالات را از زبان آقای مسعود خان محمدی از طرف کمپین بازاریابی شبکه ای ایران ، شنوا باشید .

تهیه شده در کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارایه شده توسط گروه سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.