آرامش راز بزرگ و مخفی کسب ثروت

آرامش راز بزرگ و مخفی کسب ثروت

۱ دیدگاه

 

به نظر شما چرا آرامش راز بزرگ و مخفی کسب ثروت است؟ چرا باید از برای موفقیت از قانون جذب و رازهای آن استفاده کرد؟

نوشته دکتر جو وایتلی

آرامش داشتن مهمترین راه برای اینه که در جریان زندگی باقی بمونین.

این حس آرامش همون راز مخفی کسب ثروته.

شما در چه بخشی از زندگیتون از دست کسی که پولی بهتون بدهکاره ناراحتین؟

دست از اونا بردارین. با خودتون حرف بزنین. به خودتون اجازه بدین که بفهمین که این دنیاست که اونا رو به شما برمی گردونه نه بدهکارهای شما.  

پول از اونا به شمانمی رسه بلکه از طریق اونا به شما میرسه.

هر وقت که بتونین دست از ناراحتی هاتون بردارین آزاد میشین تا بگیرین.

آرامش راز بزرگ و مخفی کسب ثروت
آرامش راز بزرگ و مخفی کسب ثروت

این داستان تجربه خوبیه برای درک  بهترحرفام

امروز یک دوست قدیمی که مدتها بود ازش خبری نداشتم با پست یک چکی برام فرستاد.

اون چک فقط به اندازه بخشی از پولیه که اون بهم بدهکار بود. ولی از اونجایی که ده سال طول کشیده تا همین رو هم بده خوشحالم که بالاخره این چک رو میبینم.

ده سال پیش باهام قرارداد بست تا براش یک برنامه دقیق بازاریابی بنویسم. اون موقع برای این جور خدمات چندهزار دلار می گرفتم. اون هم قبول کرد که اون مبلغ رو بهم بده. من کار رو کردم ولی اون پول رو نداد.

ولی از اونجایی که اون دوستم بود موضوع رو پی نگرفتم. ماهها گذشت. بعدش هم سالها گذشت. بعدش اون به یک ایالت دیگه رفت و من هم به یک شهر دیگه رفتم.

اون راه خودش رو توی زندگی رفت و اساساً دیگه خبری ازش نداشتم. من هم راه خودمو رفتم و به سرعت با کتابها و نوارهایی که داشتم توی اینترنت معروف شدم.

چند ماه پیش یک روز یک کسی ایمیلی برام فرستاد و ازم خواست که بهش درنوشتن یک کتابی کمک کنم. گفت که بعضی از دوستهای منو میشناسه و اسم همون دوستم رو که بهم بدهکار بود برد.

به محض این که اسم اون دوست قدیمیم رو دیدم فشار خونم بالا رفت و حس کردم دارم عصبانی میشم. حس میکردم سرم و کلاه گذاشته و بهم خیانت کرده و منواذیت کرده.

چند تا نفس عمیق کشیدم و خودمو آروم کردم. کمی هم با خودم حرف زدم. به خودم یادآوری کردم که دنیا خیلی بزرگه و ثروت میتونه از راههای مختلفی و نه لزوماً از طلب های گذشته نصیب آدم بشه. تصمیم گرفتم که اون دوستمو ببخشم وهمین کار رو هم به صورت ذهنی کردم. صادقانه دست از اون و از بدهی که بهم داشت برداشتم. لزومی هم نداشت که حتماً حق با من باشه.

و جالب اینجاست که بعد از این کارم اون دوستم ایمیلی برام فرستاد و گفت میدونه که پولی بهم بدهکاره. برام توضیح داده بوده که در این مدت اوضاعش خوب نبوده واینو هم  اضافه کرده بود که میخواد بین مون دوباره رابطه دوستی برقرار بشه.نامه کوتاهی براش نوشتم و گفتم که همین حالا هم بینمون صلح و صفا برقراره و گفتم که اگه یک چکی به اندازه بخشی )حدود بیست درصد( از پولی که بهم بدهکاره بنویسه بقیه اش رو ندید می گیرم. اونم موافقت کرد.

خب، اون چکی برام نفرستاد. یعنی بلافاصله نفرستاد. چند ماه دیگه هم گذشت تادوباره ازش خبری شد. این دفعه هم برام ایمیل فرستاد و نظرات خودش رو گفت.من بازهم آرامش خودم رو حفظ کردم. میدونستم که به اون پول میرسم. لزومی نداشت که از طرف اون بهم برسه. اگه آروم می موندم دنیا یا هر اسم دیگه ای که روی اون قدرت بزرگتر از من و خودتون میذارین کاری می کرد که اون پول بهم برگرده.

و همون طور که اول ماجرا گفتم اون چک امروز به دستم رسید.اصلاً نمیدونم که اون دوستم موقعی که داشته اون چک رو مینوشته چه احساسی داشته. امیدوارم با دلی خوش نوشته باشه. اگه این طور بوده باشه اصل جذب پول روفعال کرده.

تهیه شده توسط گروه سلام رویا 

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

۱ دیدگاه

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.