اشباع در بازاریابی شبکه ای

اشباع در بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

 

یکی از مسائلی که امرزه ذهن بیشتر افراد را درگیر خود کرده است مسئله ی اشباع بازار در صنعت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ است و آن هم در بیشتر موارد به این صورت بیان می شود که: طبق قانون و اصل تصاعد که در جلسه معرفی کار برای افراد توضیح داده می شود و محاصباتی که در این اصل بیان می شود ، در جایی تعداد افراد مجموعه به بیش از یک ملیون نفر می رسد حال این سوال پیش می آید که اگر طبق این گفته که این اتفاق برای همه افرادی که وارد این صنعت می شود می افتد و بازار از بازاریابان شرکت طبق اصل تصاعد اشباع می شود و دیگر کسی وجود نخواهد داشت تا وارد مجموعه ی ما شود و در این حالت مجوعه از بین می رود یا به اصطلاح ریزش می کند و به این شکل ما آن موفقیت و آرامش ی که بدنبالش می باشیم را هرگز بدست نمی آوریم.

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

ولی نکنه ی جالب و قابل تفکر در مسئله اشباع این است که اگر می گوین که اشباع واقیت دارد و بازار بعد از یک مدت از بازاریابان پر می شود چرا شرکت هایی مثل شرکت تولید کننده ی تلویزیون و یخچال با این که هر شخصی که تلویزیون یا یخچال تهیه می کند آن را به مدت ۵ سال به بالا نگه می دارد ، چرا این شرکت ها ورشکسته نشدند و هنور به تولید تلویزیون و بخچال ادامه می دهند ، چرا بازار از این دو نوع کالا اشباع نشده و هر روز به تقاضای خرید این وسایل افزوده می شود ؟ آیا این موضوع درست است یا نه ؟

اشباع در بازاریابی شبکه ای
اشباع در بازاریابی شبکه ای

جواب این سوال را از زبال یکی از لیدرهای توانا با نام مرتضی نصر الهی با سابقیه بیش ار ۱۶ سال در صنعت بازاریابی شبکه ای گوش دهید .

کاری از کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارایه شده توسط گروه سلام رویا 

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.