باب پراکتور کیست؟| راز موفقیت چیست

بدون ديدگاه

 

باب پراکتور کیست؟| راز موفقیت چیست

باب پراکتور نویسنده انگیزی و استاد موفقیت فردی در مورد راز موفقیت چیست کتاب ها , سمینارها و کارگاههای آموزشی را برای ایجاد کسب و کار موفق و پیدا کردن جواب راز و آزاد کردن قدرت ذهن  برگزار می کند او از جملات انگیزشی برای انرژی دادن و انگیزه دادن به افراد استفاده می کند  . او بیش از ۵۵ سال است که در زمینه بر موفقیت و عواملی که باعث موفقیت و رشد فردی می شود تحقیق و بررسی انجام می دهد . کتاب های باب پراکتور در بیش از ۱۰۰ کشور وحود دارد و به دست میلیون ها نفر رسیده است.

تولد باب پراکتور

باب پراکتور در تاریخ ۵ ژوئیهٔ در سال ۱۹۳۴ در شهر اونتاریو واقع در کانادا چشم به جهان گشود باب پراکتور علاوه بر این که یک نویسنده و استاد موفقیت می باشد یک کار آفرین، یک معلم، یک مشاور، یک مشاور اقتصادی هم می باشد.

برخی از کتاب های باب پراکتور در بین پرفروش ترین کتاب های جهان قرار گرفته است زیرا او در این کتاب ها حواب سوال راز موفقیت چیست و چگونه یک کسب و کار موفق ایجاد کنیم را با استفاده از جملات انگیزشی بسیار زیبا بیان کرده است و به این شکل یاد می دهد که چگونه قدرت ذهن را آزاد کنیم .  کتاب های او به صدها زبان ترجمه می شود و سمینار ها و دوره های ترجمه شده او در بیشتر سایت های جهان بفرش می رسد زیرا او یکی از بزرگترین استادهای موفیت در دنیا می باشد . زندگی باب پراکتور زمانی متحول شد و به تحقیق در زمینهموفقیت روی آوردکه کتابی با عنوان بی اندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل که او هم یکی از بزرکترین استاد موفقیت و رشد شهصی می باشد به دست او رسید.

کتابی که باعث شد تا باب پراکتور تغییر کند!

باب پراکتور داستان تغییر زندگی خود را این گونه بیان می کند : من در زمان جوانی هرگز نتوانستم کارمند خوبی باشم؛ فقط به اندازه ای کار میکردم که از شرکت من را اخراج نککنند که البته در بیشتر موارد اخراج هم میشدم. روزهای بدی بود فقط با این امید از خواب بیدار می شدم تا بتوانم سریع تر روز خود را به پایان برسانم.

تا اینکه روزی فردی به نام ری استنفورد را در تورنتو ملاقات کردم او از اوضاع زندگی من با خبر بود که چقدر بد است و به همین خاطر به من گفت: چرا اوضاع زندگیت را تغییر نمی دهی و بهتر نمی شوی، به او گفتم: من توانایی تغییر زندگی خود را ندارم در حالی که میتوانستم و خودم خبر نداشتم؛ ری استنفورد خندید و او کتابی از ناپلئون هیل به من داد و گفت: اگر بتوانی این کتاب را بخوانی و دستوراتش را انجام دهی میتوانی زندگی خود را تغییر دهی و جواب سوال راز موفقیت چیست را پیدا کنی و به این شکل قدرت ذهن خود را آزاد کنی و کسب و کار موفق ی را برای خود ایجاد نمایی .

من کتاب را گرفتم و سعی کردم با آن مانند کتاب قصه برخورد کنم، چون اصلا نوشته های کتاب با منطق من جور در نمی آمد چون من اصلا نمی دانستم راز موفقیت چیست و چگونه کسب و کار موفق ایجاد کنم و به دنبالش هم نبودم . ولی در عین ناباوری این کتاب توانست به من کمک کند تا بتوانم به کمک جملات انگیزشی قدرت ذهن خود را رها کنم و کسب و مار موفق ی برای خود ایجاد کنم .

شنیده بودم که در شستن کف شرکتها پول خوبی وجود دارد به همین خاطر تصمیم گرفتم به این کار بروم، مقداری پول قرض کردم و توانستم لوازم ضروری برای این کار را بخرم. مدت زیادی نگذشت که به خودم آمدم و دیدم چندین کارگر ماهر برایم کار می کنند و با چند شرکت بزرگ قرارداد بستم تا کف شرکت هایشان را به صورت هفتگی بشورم و خدمات به این شکل به آنها عرضه کنم و حال فهمیدم که راز موفقیت چیست و چگونه به کمک جملات انگیزشی قدرت ذهن خود را آزاد کنم و به این شکل کسب و کار موفق برای خودم ایجاد کنم .

باب پراکتور می گوید: چیزی که برایم باور نکردنی بود این بود که من کاری جز خواندن آن کتاب و عمل کردن به آنها انجام ندادم  و همان کتاب باعث شد تا من صاحب یک شرکت کف شوری بزرگ شوک . اگر روز اول به من میگفتید که این کتاب کمک می کند تا شرکت کف شوری خود را تأسیس کنم و این شرکت باعث می شود تا من میلونر شوممن من می گفتم که شما دیوانه اید.

استفاده از جملات انگیزشی برای رسیدن به این موفقیت و پیدا کردن جواب سوال راز موفقیت چیست من را در آزاد کردن قدرت ذهن و ایجاد کسب و کار موفق بسیار یاری کرد.

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.