تصاعد دروغین

تصاعد دروغین

بدون ديدگاه

دروغ در بازاریابی شبکه ای چه چیزهایی را شامل می شود؟

افرادی که ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر مجموعه دارند سوال پرسیدند در مورد عدم تصاعد خوردن مجموعه ها: چرا در ماه ۱۰ تا ۲۰ نفر بیشتر به مجموعه ی ما اضافه نمیشه ؟ چرا مجموعه ی ما دو برابر نمیشه در طی هر ماه ؟ چرا کسایی که ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر مجموعه دارند بجای اینکه در طی هر ماه مجموعشون  دو برابر بشه فقط ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر بهشون اضافه میشه ؟ پس این تصاعد که می گفتند چی شد؟ چرا بعد از این همه کار آن آرامش و موفقیت ی که وعده داده شده بود اتقاق نمی افتد ؟ قانون جذب چگونه کار می کند ؟ آیا این موارد در بازاریابی شبکه ای دروغ است؟ جواب این سوالات و این که چگونه این مسایل را برطرف کنید را در فایل زیر دریافت کنید .

 

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

تصاعد دروغین
تصاعد دروغین

چگونه تعریف کردن دروغ در تصاعد :

وقتی افراد را به صنعت بازاریابی شبکه ای دعوت می کنند در جلسه ای که کار را برای آنها توضیح می دهند اصل و قانونی را برای برای افراد باز می کنند به نام تصاعد که قانونی است که افراد ثروتمند دنیا از آن استفاده می کنند و این قانون در واقع اصلی را بیان می کند که بجای اینکه از ۱۰۰% انرژی خودتون بذای انجام دادن کاری استفاده کنید از ۱% انرژی ۱۰۰ نفر برای انجام دان همان کار استفاده کنید . ( قانون تصاعد  میگه : دو نفر می شود چهار نفر ، چهار نفر می شود هشت نفر و هشت نفر می شود شانزده نفر و به همین شکل نا اعداد بالاتر انجام می شود ) ولی وقتی وارد این صنعت شگفت انگیز می شوید این گونه کار جلو نمی رود و حتی در ماههای اولیه هیچ تصاعدی برای افراد به وجود نمی آید . حال ما باید چه کار کنیم جواب این سوالات را از زبان یکی از توانمند ترین لیدرهای ایران به نام لیدر مرتضی نصرالهی با سابقه بیش از ۱۶ سال کار در صتعت بازاریابی شبکه ای بشنوید.

کاری از کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارئه شده توسط گروه سلام رویا

توصیه می شد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز بخوانید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.