چرا بازاریابی شبکه ای

چرا بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

 

چرا بازاریابی شبکه ای

چرا بازاریابی شبکه ای را باید بعنوان یه شغل قبول کرد؟ چگونه باید آن موفقیت و آرامش ی که به دنبال آن هستیم را بدست بیاوریم و از قانون جذب و راز در رسیدن به موفقیت ها استفاده کنیم.

بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چند سطحی ، نوعی از شیوه ی فروش است که در آن کمپانی‌ها کالاهای و  محصولات خود را از طریق کلامی یا رو در رو و بدون واسطه به فروش می‌رسانند. و مشتریان پس از خرید محصولات در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند . درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

 

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

چرا بازاریابی شبکه ای
چرا بازاریابی شبکه ای

در دنیای تجارت پیدا کردن مشتری های جدید و همچنین فروش محصولات کمپانی یکی از دغدغهای اصلی هر کمپانی به حساب می آید.

 

رشد بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای به دلیل اینکه فروشش از طریق رو در رو یا شخص به شخص می باشد و در حیطه ی فروش و مشتری یابی از رشد بسیار خوبی برخوردار است . زیرا در این صنعت زمانی افراد به فروش محصولات کمپانی اقدام می کنند که خودشان از محصولات کمپانی استفاده کرده باشند و از کیفیت آن محصولات بسیار راضی باشند .

در آن صورت افراد طبق تبلیغاتی که هر روز در حال انجام دادن آن هستند و آن این است که از محصولاتی که مصرف کردند و راضی بودند، مصرف آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند.  مصرف محصولات کمپانی را به دیگرا ن توصیه می کنند زیرا قیلا خودشان آنها را مصرف کرده اند و از کیفیت آنها به صورت کامل راضی هستند.

همچنین افراد می توانند در کمپانی که در حال فروش محصولات آن هستند، تیم فروش تشکیل داده و از فروش مجموعه ی خود در ماه درآمدی را بدست آورید و این صورت که شما با تشکیل یه تیم فروش و آموزش و هدایت آنها که فروش بهتر و بیشتری را انجام دهند ، شما درصدی از ف روش ماهیانه آنها را به عنوان پورسانت دریافت می کنید .

و همچنین طبق حق کپی رایت افراد زیر مجموعه شما از تمام حقوقی که برای شما در نظر گرفته شده است هم برخوردار است .  آن هم به این شکل که افراد زیر مجموعه شما علاوه بر اینکه توانایی فروش محصولات کمپانی را دارند می توانند به تشکیل زیرمجموعه نیز اقدام کنند .

حال این سوال مطرح می شود:

چرا بازاریابی شبکه ای ؟

چرا فروش چند سطحی به عنوان یک کار برای فعالیت به دیگران توصیه می شود؟

و چرا باید فعالیت بازاریابی شبکه ای را شروع کرد ؟

جواب این سوالات را در پادکست  بالا می توانید بصورت کامل دریافت کنید.

تهیه شده در کمپین بازاریابی شبکه ای ایران با صدای ماندگار مرتضی نصرالهی

ارایه شده توسط گروه سلام رویا

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.