چگونه تصویر بهتری از زندگی

چگونه تصویر بهتری از زندگی برای خود خلق کنیم ؟

بدون ديدگاه

 

در این فیلم باب پراکتور در مورد اصل پارادایم شیفت توضیح می دهد که پارادایم شیفت چیست ؟ و چگونه تاثیر خودش را در زندگی شما می گذارد؟ او در این فیلم می گوید که پارادایم شیفت از چه چیزهایی نشأت می گیرد و چه منابعی بر آن تاثیر می گذارند و ما چگونه می توانیم آن منابع را در اختیار خودمان قرار بدهیم و از آنها استفاده کنیم . او یکی از این منابع که بر ضمیرناخوداگاه ما اثر می گذارد و باعث به وجود آمدن اصل پارادایم شیفت و یا تغییر در الگوهای ذهنی ما می شود را ژن انشانها می دارد و می گوید که به همین خاطر است که بسیاری از رفتار ما شبیه به والدینمان است . در حال حاضر این سوال مطرح می شود که : ما چگونه می توانیم بر ضمیر ناخداگاه خود تاثیر بگذاریم ؟ و چگونه می توانیم الگوهای ذهنی خودمان را تغییردهیم ؟ تا به موفقیتی که در زندگی و کار خود بدنبال آن هستیم دست پیدا کنیم . جواب این سوالات و بسیاری سوالات مشابه را در این فایل آموزشی از زبان باب پراکتور دریافت کنید.

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

چگونه تصویر بهتری از زندگی
چگونه تصویر بهتری از زندگی

باب پراکتو کیست؟ باب پراکتور به عنوان یک سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش‌دهنده می باشد. او نه تنها به عنوان یکی از اساتید موفقیت و انگیزه برای رسیدن به هدف در دنیا می باشد رياد ، بلکه همچنین استراتژی‌های عملی‌ که امکان تقویت، رشد، و رسدن به اهداف را در این جهانی که دائماً در حال تغییراست را فراهم می‌کند . نام باب پراکتور برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مترادف و هم معنی با موفقیت است. خیلی قبل از اینکه باب پراکتور را در فیلم راز بشناسند ، او را به عنوان یکی از سوپراستارهای قلمرو موفقیت به حساب می آوردند او یک شخصیت افسانه‌ای در جهان پیشرفت شخصی می باشد به خاطر تحقیقات گسترده ای که در ضمینه قانون جذب انجام داده است. باب پراکتور، وارث و میراثدار علم مدرن موفقیت در دنیا می باشد که توسط اندرو کارنگیِ سرمایه‌گذار آمریکایی پایه‌ریزی شد. باب پراکتور برای بیش از ۴۰ سال است که با کمک به افراد برای ایجاد زندگی‌های بهتر و ایجاد رابطه ای مفیدتر و آگاهی معنوی را به عنوان هدف خودش قرار داده است. باب پراکتور به عنوان یکی از معروف‌ترین سخنرانان در زمینه رسیدن به استقلال مالی در جهان شناخته می‌شود. او به خاطر سبک الهام‌بخش و انگیزه دهنده خودش در دنیا شناخته شده است.

ارایه شده در گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.