توسعه ی کسب و کار

چگونه کسب وکار خود را توسعه دهیم ؟ | توسعه ی کسب و کار

بدون ديدگاه

توسعه ی کسب و کار دغدغه ی هر مدیر و صاحب آن کسب و کار است .حال چگونه می توانیم کسب و کار خود را توسعه دهیم ؟در این مقاله سعی داریم راهکارهایی را ارائه دهیم تا از طریق آن بتوانیم به موفقیت شغلی برسیم .

اولین چیزی که برای توسعه ی کسب و کار اهمیت دارد ارزش کار شماست اینکه شما ابتدا برای کار خود ارزش قائل باشید و سپس از دیگران توقع داشته باشید .

زمانی که شما به شغل خود اهمیت می دهید با این کار سوددهی بیشتری را به ارمغان می اورید و در نتیجه می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید .

  • فرصت های جدید را پیدا کنید

شما با توجه به کسب و کار خود باید فرصت های جدید را شناسایی کنید .

شما با درک بهتر شرایط محیط کار و مشتریان خود می توانید فرصت های جدید را تجزیه و تحلیل کنید .برای این منظور باید همه شرایط را از ذره بین خود  رد کنید و بازارهای خارجی و رقبای خود را مورد سنجش قرار دهید .

وقتی که به دنبال فرصت های جدید باشید قطعا آنها را پیدا می کنید در این صورت می توانید به توسعه ی کسب و کار خود نائل شوید .

 

  • برای توسعه ی کسب و کار خود رقیبان خود را بشناسید 

شما برای اینکه بتوانید به موفقیت شغلی برسید باید بتوانید رقیبان خود را شناسایی کنید و سپس با آنها رقابت کنید .برای اینکار باید آنها را مداوم زیر نظر داشته باشید از تبلیغات آنها به نفع خود استفاده کنید .

موفقیت رقیبان خود را زیر نظر بگیرید و عامل موفقیت آنها را بسنجید .می توانید سایت و صفحه های اجتماعی رقیبان خود را دنبال کنید تا توسعه ی کسب و کار خود را افزایش دهید .

تبلغات موثر آنها و استراژی های آنها می تواند به توسعه ی کسب و کار شما کمک کند پس از رقیبان خود غافل نشوید .

توسعه ی کسب و کار

  • از پلتفرم های جهانی برای تبلیغات خود استفاده کنید 

شما برای توسعه ی کسب و کار خود نیاز دارید که ازپلتفرم های جهانی همچون آمازون ،آپارات ،گوگل و… استفاده کنید .سیستم عامل های جهانی با وجود داشتن مخاطبان زیاد سبب توسعه ی کسب و کار شما می شود .

شما می توانید از کسب و کار و محصولات خود ویدیویی تهیه کنید و آن را در اختیار عموم قرار دهید .با قرار دادن محتوای خوب در پلتفرم های جهانی می توانید کسب و کار خود را معرفی کنید .

  • برای توسعه ی کسب و کار خود به برگزاری همایش فکر کنید 

چیزی که در عصر جدید از اهمیت زیادی برخوردار است تبلیغات موثر است شما از راههای مختلفی می توانید این تبلیغات را انجام دهید .برگزاری همایش و وبینار به دلیل ارتباط مستقیم با مخاطب می تواند موثرتر واقع شود .

سعی کنید مطالب مفیدی ارائه دهید و کسب و کار خود را به صورت جامع معرفی کنید .صداقت شما حرف اول را می زند سعی نکنید آسمان ریسمان ببافید بلکه حقیقت کار خود را بیان کنید .

مخاطب عصر جدید بسیار هوشیار است پس این را بدانید نمی توانید او را گول بزنید پس بجای تعریف و تمجید اضافی محصول خوب و با کیفیت ارائه دهید تا بتوانید به موفقیت شغلی برسید .

 

  • محصولات جدید را وارد کسب و کار خود کنید 

برای توسعه ی کسب و کار خود نباید منفعل باشید بلکه باید راههای مختلفی را امتحان کنید یکی از این روش ها وارد کردن محصولات و پیشنهادات جدید به کسب و کارتان است .

مثلا اگر شما تولید کننده ی پوشاک بچه گانه هستید نباید تنها به یک نوع محصول اکتفا کنید بلکه باید محصولات متنوع را ارائه دهید تا به سوددهی و فروش بیشتری برسید .

در این صورت می توانید برند خود ار معرفی کنید و مشتریان زیادی را جذب کسب و کار خود کنید .

 

برای دیدن مطالب مرتبط بیشتر اینجا کلیک کنید  

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

 

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.