تاثیرگذاری در کار

چگونه در محیط کار تاثیرگذار باشیم ؟ | تاثیرگذاری در محیط کار

بدون ديدگاه

آیا شما به عنوان یک کارمند و یا کارفرما در تلاش هستید تا شغل خود را ارتقا دهید ؟ و می خواهید تاثیرگذاری در محیط کار خود را افزایش دهید ؟  آیا از اینکه مدام در جا می زنید ناراحت هستید و دلتان می خواهد عملکردتان بهبود پیدا کنید ؟

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تاثیرگذاری در محیط کار را افزایش دهید و از این طریق کسب و کار خود را رونق ببخشید .

شما باید به این نکته توجه کنید که میزان تاثیرگذاری شما در محیط کار به مهارتهای درونی تان بستگی دارد با مطالعه ی این مقاله مهارت های خود را افزایش دهید.

  • افراد با توانایی بالا را استخدام کنید

تاثیرگذاری د رمحیط کار بستگی به کارمندان شما نیز دارد این مهم است که شما افرادی را استخدام کنید که روحیه ی مثبت و قوی داشته باشند و درمواقع بحرانی به شما کمک کنند .

سعی کنید در لحظه ی استخدام آنها را آزمایش کنید و شخصیت آنها را مورد بررسی قرار دهید و این را بدانید نگرش و اعتقادات کارمندان شما می تواند بر تاثیرگذاری شما در محیط کار اهمیت داشته باشد .

  • فعالیت های خود را سازماندهی کنید

اگر می خواهید در محیط کار تاثیرگذار باشید باید بدانید که بدون داشتن نظم نمی توانید به موفقیت برسید .با وجود آشفتگی در برنامه هایتان شما نمی توانید فرد تاثیرگذاری باشید .

برای اینکه بتوانید تاثرگذاری در محیط کار را افزایش دهید باید لیستی از برنامه های خود را تهیه کنید . در این صورت می توانید کارهای مهم خود را به وقت انجام دهید در نتیجه می توانید بهتر ظاهر شوید .

پس از شب قبل برنامه ی فردای خود را تهیه کنید و سعی کنید وظایف خود را به درستی انجام دهید .

  • انگیزه عاملی برای تاثیرگذاری در محیط کار

اگر می خواهید در محیط کار تاثیرگذار باشید باید بدانید داشتن انگیزه عاملی برای ایجاد تاثیرگذاری است .زمانی که شما برای انجام کارهایتان انگیزه دارید و با اشتیاق کار خود را ادامه می دهید می توانید دیگران را نیز ترغیب کنید .

وقتی شما وظایف خود را به درستی انجام دهید می توانید الگوی دیگران باشید و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید .

داشتن انگیزه سبب می شود شما بتوانید کارهای خود را به موقع انجام دهید در نتیجه پیشرفت شما سریعتر انجام انجام خواهد شد .

تاثیرگذاری در کار

  • انتقاد پذیر باشید

یکی از راههای تاثیرگذاری در محیط کار انتقادپذیری است . زمانی که شما به نقدهای دیگران توجه می کنید و ایرادات خود را برطرف می کنید می توانید دیگران را به خود جذب کنید .

در این صورت شما دوست داشتنی تر به نظر می رسید طوری که کارمندان و یا همکاران شما شیفته ی شما خواهند شد در نتیجه تاثیر گذاری شما روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد .

  • فرد کارآمدی باشید 

اگر می خواهید تاثیرگذاری در محیط کار خود را افزایش دهید باید ابتدا فرد کارآمدی باشید .حال کارآمدی به چه معناست ؟ مفهوم کارآمدی این است که شما بتوانید برروی کار خود به درستی تمرکز کنید و کار خود را صحیح و به طور کامل تحویل دهید .

در صورت کارآمد بودن شما ،دیگران نیز تحت تاثیر شما قرار خواهند گرفت و به شما اعتماد خواهند کرد .

 

  • با دیگران همکاری کنید 

یکی از راههای تاثیرگذاری در محیط کار همکار ی با دیگر کارکنان است فرقی نمی کند سمت شما چیست در هر صورت شما باید خود را موظف بدانید تا به بقیه کمک کنید و همکاری با دیگران را جز برنامه های خود قرار دهید .

در صورت همکاری شما با دیگران ایده های جدید کشف خواهند شد و در نتیجه موفقیت شغلی شما حاصل خواهد شد .

 

برای دیدن مطالب مرتبط بیشتر اینجا کلیک کنید  

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.