جم – اقتصاد امروز – بازاريابي شبکه ای

بدون ديدگاه

بازاريابي شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی ، نوعی از شیوه ی فروش است که در آن کمپانی‌ها کالاهای و  محصولات خود را از طریق کلامی یا رو در رو و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خریدمحصولات در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود .

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فیلم مربوط به صفحه را به صورت کامل دریافت کنید

اقتصاد امروز بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای فرآیندی است که در کشور عزیز ما ایران چیزی در حدود ۱۵ سال و یا حتی بیشتر قدمت دارند ولی قانونی شدن  اینگونه فعالیت یعنی بازاریابی شبکه ای از سال ۱۳۹۰ به بعد آغاز شد قبل از این سال فعالیت هایی که در ایران انجام میشود بیشتر معطوف به فعالیت‌های هرمی و یا شبهه هرمی وی بود که این نوع فعالیت ها عملاً اسم فعالیت بازاریابی شبکه ای را خطشه دار کرده بود به خاطر اینکه در این نوع فعالیت فعالیت های به جای اینکه کالایی وجود داشته باشد تا افراد بتوانند آن را خرید و فروش کنند بازی بین پول به وجود می آورد و عملا در این نوع فعالیت ها پولشویی اتفاق می افتد و … به خاطر همین چنین  فعالیت هایی بسیار مخرب و بد برای مردم  و همچنین کشور تلقی می شود   از سال ۱۳۹۰ به بعد در کشور ما فعالیت بازاریابی شبکه ای زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت و ارگان‌هایی مانند پلیس فتا قانونی اعلام شد که در آن موقع ۷شرکت در ایران مجوز فعالیت را گرفتند آن هم در زمینه بازاریابی شبکه ای و در حال حاضر بیش از ۲۳ شرکت در ایران مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای قانونی را دارا می باشد.   در فایل  ویدیویی که امروز برای شما گذاشته شده است جناب آقای  کیومرثی که یکی از کارشناسان بازاریابی و اقتصاد می باشند در مورد این نوع فعالیت به صورت کامل برای شما توضیح می دهد که در آن چگونه میتوان فعالیت کرد و ثروت به وجود آورد .

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.