حلال یا حرام بودن

حلال یا حرام بودن ، مسئله این است

بدون ديدگاه

حلال یا حرام بودن پورسانت در بازاریابی شبکه :

یکی از سوالاتی که ذهن بیشتر افرادی که به صنعت بازاریابی شبکه ای دعوت می شوند را به خود مشغول می کند این است که:  آیا یک چنین پورسانت دهی در این صنعت از نظر شرعی حلال و قانونی است یا نه و آرامش را برای ما به ارمغان می آورد یا نه ؟ زیرا طبق شرع و دینی که ما در ایران عزیزمان داریم شغل ، کار و درآمدی که ما باید داشنه باشیم از کار حلال و با درآمد حلال باید باشد . حال این سوال به وجود می آید که ما از کجا و از کدام منبع می توانیم به موضوع پی ببریم که این چنین درآمد و پورسانت از نظر حلال و حرام بودن طبق شرع دین ما درست است یا نه ؟ آیا باید از مراجع خاصی این سوالات را بپرسیم ؟ یا اشخاص خاصی را برای این که این سوال حل شود را باید ببینیم ؟ آیا باید به این نکته توجه کنیم که این یک تجارت است و این گونه درآمد دادن در آن درست است و ما اصلا نباید شرع و دین را وارد آن کنیم ؟

 

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

حلال یا حرام بودن
حلال یا حرام بودن

حلال یا حرام بودن پورسانت در بازاریابی شبکه :

مراجع قانونی و دینی در کشور عزیزمان ایران این گونه پورسانت دهی و درآمدزایی را طبق بازاریابی شبکه ای ، طبق شرایطی درست و قانونی اعلام کردند . حال این سوال مطرح است که آیا واقعا این کار از نظر شرعی و مراجع قانونی درسا است یا نه ؟ جواب این سوال را از زبان یکی از بهترین و موفق ترین افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای گوش دهید به نام مرتضی نصرالهی با سابقیه فعالیت بیش از ۱۶ سال فعالیت در صنعت بازاریابی شبکه ای.

کاری از کمپین یازاریابی شبکه ای ایران

ارائه شده توسط گروه سلام رویا

توصیه می شد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز بخوانید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.