جول اوستین راه رسیدن به موفقیت

موفقیت و دستور عمل روزانه برای رسیدن به آن – جول اوستین

بدون ديدگاه

 

دستورعمل روزانه برا رسیدن به موفقیت – جول اوستین

در این فایل ارزشمند جول اوستین به شما دوست گرامی راز ی را می گوید و یاد آوری می کند که خداوند همیشه و در همه جا و در راه رسیدن به موفقیت در زندگی بهتر یاری دهنده و هدایت کننده است و دستورعمل روزانه برا رسیدن به موفقیت و آرامش و استفاده از قانون جذب به ما می دهد. او یاد آوری می کند که خداوند حکمت و قدرت کافی برای هدایت بشر را دارد ولی این هدایت و رهبری هیچ گاه به صورت اتفاقی رخ نمی دهد در این فایل جوا اوستین به شما یاد می دهد که چگونه ما می توانیم توجه خداوند را جلب کنیم تا او ما را هدایت کند و به هدف نهاییمان ما را برساند.

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

جول اوستین راه رسیدن به موفقیت
جول اوستین راه رسیدن به موفقیت

جول اسکات اوستین که همه او را با نام جول اوستین می شناسند در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است او یک واعظ و کشیش تلویزیونی ، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود می باشد . این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا است .   خطابه‌ها سخنرانی های جول استین در تلویزیونی او در شبکه های مجازی توسط بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و یا به عبارت دیگر در بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود .   او نویسنده هفت کتاب پر فروش در نیویورک تایمز می باشد. مردم جهان جول اوستین را با نام مستعار “کشیش خنده رو ” می‌شناسند.   جول اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی کرده است و او معتقد است که عشق بدون قید و شرط و همچنین امید بی پایان برای رابطه شخصی با عیسی مسیح بوجود می آید .   او در قسمت دیگری در معرفی خودش اظهار داشته که: ما این امید را با دیگران به اشتراک می گذاریم که با ارائه نیازهای اساسی مانند غذا، لباس و وسایل پزشکی به کسانی که نیاز دارند زندگی بهتری را برای خود و دیگران می سازیم . ما از تلویزیون، اینترنت، پادکست ها و دیگر فناوری های جدید استفاده می کنیم تا سخنان روح بخش کتاب انجیل را به گوش همه مردم دنیا برسانیم .

برای دیدن مطالب مرتبط بیشتر اینچا کلیک کنید

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.