راههای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

بدون ديدگاه

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام سوال افراد زیادی است که می خواهند دراین شبکه اجتماعی به شهرت و محبوبیت برسند و هنر و محصول شان را معرفی کنند. ترفند های افزایش فالوور  بسیار ساده و عملیاتی هستند البته به شرطی که به اندازه ی کافی صبور باشید و به این پروسه زمان کافی بدهید. در زیر چند راهکار ساده به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از ان ها فالوورهای فعال واقعی خود را افزایش دهید.

 

 از پروفایل تان شروع کنید

پروفایل شما سهم زیادی در افزایش فالوورهای شما دارد. اولین چیزی که کاربر را ترغیب می کند صفحه شما را دنبال کند اطلاعاتی است که در پروفایل خود منتشر می کنید. از یک عکس جذاب و حلاقانه برای تصویر پروفایل استفاده کنید. اگر صاحب برند و کسب و کاری هستید تصویر لوگوی خود را منتشر کنید. در بیو پیج خود را به درستی معرفی کنید، کاری کنید که تاثیر گذار باشید و به چشم بیایید. به افراد بگویید از چه راهی با شما در ارتباط باشند حتما لینک سایت، یوتیوب و یا شماره تماس خود را بنویسید.

 

افزایش فالوور

 

 

 کپشن نویسی یک هنر است

برای کپشن نوشتن وقت بگذارید. یک کپشن مناسب و مرتبط با عکس بسیار تاثیر گذار است و می تواند کاربران را درگیر خود کند. بیش تر مطالعه کنید و سعی کنید صمیمی تر و خلاق تر بنویسید. گاهی از تجربه های خودتان بگویید و داستان تعریف کنید. کپشنی که باعث شود مخاطب شما در مورد ان فکر کند ، نظر بدهد و مدت بیش تری در صفحه ی شما توقف کند قطعا اتفاق خوبی است.

 قدرت هشتگ را برای افزایش فالوور جدی بگیرید

استفاه کردن از هشتگ های مناسب یکی دیگر از راه های افزایش فالور است. هشتگ های مرتبط  با پست های منتشر شده کمک می کند پیج شما دیده شود. اگر خلاقیت و قدرت ایده پردازی برای ساخت هشتگ خودتان را داشته باشید که عالی است می تواند به پیام شما تبدیل شود و خودش به یک کمپین تبدیل شود. همچنین می توانید هشتگ های داغ و پرطرفدار را زیر پست تان اسفاده کنید.

 

با کاربران و فالوور های خود دوست باشید

برای افزایش فالوور اینستاگرام باید با فالوورها تعامل داشته باشید از آن ها سوال بپرسید و درگیرشان کنید. نشان بدهید به نظرات و دیدگاه هایشان اهمیت می دهید. نظراتی که برایتان می نویسند و پاسخ هایشان به استوری را لایک کنید و پاسخ دهید. باید به هر فرصتی به چشم راهی برای افزایش فالوور نگاه کنید. کاربران را درگیر کنید ترغیب شان کنید کاری که شما می خواهید را انجام دهند. این مورد از اصلی ترین تکنیک هایی است که کمک می کند فالوورهای فعال واقعی داشته باشید.

 

افزایش فالوور

 

افزایش فالوور با اشتراک مناسب محتوا

پست گذاشتن در زمان مناسب به شما کمک می کند بیش تر دیده شوید. زمان مناسب برای شما زمانی است که کاربران تان در آن ساعت بیش ترین فعالیت و تعامل را دارند. ابزار insights در اینستاگرام یه شما کمک می کند این زمان مناسب را پیدا کنید و پست های خود را در ان زمان منتشر کنید در حال حاضر ساعت پنج بعد از ظهر و دو صبح زمان های مناسبی برای انتشار پست هستند. طبیعی است که بیش تر دیده شدن پست و تعامل بیشتر با آن منجر به افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

به پیج تان یک حال و هوای منحصر به فرد بدهید

مردم پیج شما را دنبال نمی کنند تا صرفا اطلاعات فنی و آمار کسب کنند آن ها به دنبال زیبایی هم هستند تلاش کنید برای پیجتان یک تم منحصر بفرد و خلاقانه ایجاد کنید که شخصیت شما را نشان دهد. برای این کار باید شجاع باشید و از متفاوت بودن نترسید. داشتن گرافیک زیبا و منحصر به فرد یکی از مهم ترین مواردی است که به  افزایش فالوور اینستاگرام کمک می کند.

افزایش فالوور

 

تعامل با رقبا راهی برای افزایش فالوور

تعامل با پیج همکاران یکی از حرفه ای ترین راه های افزایش فالوور است. پیج هایی را که در حوزه های مرتبط با شما فعالیت می کنند دنبال کنید. فعالیت هایشان را پیگیری کنید. سعی کنید با این پیج ها تعامل داشته باشید و به معرفی یکدیگر بپردازید. این کار باعث می شود در لیست Suggestion قراربگیرید و فالوور بیش تری جذب کنید.

 استوری گذاشتن را دست کم نگیرید

کاربران بیشتر با استوری ها تعامل دارند و شانس دیده شدن استوری بیش تر است. بنابراین لازم است بخش مهمی از محتوای خود را از طریق استوری به کاربران منتقل کنید. در استوری های خود سوال چالشی بپرسید. تلاش کنید استوری های شما بیش تر دیده شوند مسلما این کار فالوور های شما را افزایش خواهد داد.

 

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.