رسیدن به رویاهایتان ضروری است

رسیدن به رویا یتان ضروری است _ لوس براون

بدون ديدگاه

شاید شنیده باشید که می گویند هر کسی که در این دنیا وجود دارد برای رسیدن به هدف , موفقیت و آرامش خاصی وارد این دنیا شده است تا به استفاده از قانون جذب به هر آنچه که می خواهد دست یابد . به خاطر همین  هم رویایی که در ذهن شما است ، برای این دنیا بسیار ضروری و واجب می باشد و به خاطر همین اصل اگر شما برای رسیدن به اهداف و رویاهای خودتان تلاش نکنید این رویا و هدف و یا ایده در ذهن فرد دیگری قرار می گیرد تا در نهایت آن ایده به صورت یک واقعیت به این دنیا وارد شود پس  رسیدن به رویایتان ضروری است . در این فیلم آموزشی لس براون به شما یاد می دهد که هدف اصلی و واقعی خودتان را چگونه پیدا کنید . هدفی که به خاطر دست یابی به آن خداوند شما را به این دنیا وارد کنید و چگونه و از چه طریق و راهی می توانید به آن هدف دست پیدا کنید.

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

رسیدن به رویاهایتان ضروری است
رسیدن به رویاهایتان ضروری است

درباره سخنران :

لسلی کالوین که مشهور به لس براون می باشد متولد ۱۷ فوریه ۱۹۴۵در میامی است . لس براون به عنوان یکی از پنج سخنران انگیزیشی برتر در جهان و دنیای انگیزسی و موفقیت فردی بارها بار مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته است. او در کارنامه کاری خود، تجربه مجری گری رادیو و تلویزیون، نویسندگی و عضویت در مجلس نمایندگان اوهایو را دارا است . لس براون از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ عضویت هیئت منصفه جایزه مشهور پیبادی بود. لس براون مجری برنامه‌ای به نام خود بود که از ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ تا ۱۴ ژانویه ۱۹۹۴ توسط شبکه CBS تولید می شده است و در این مدت هر روز از شبکه‌های مختلف آمریکا پخش می ‌شد. او در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود بسیاری از جایزه‌های محلی و ملی آمریکا در صمینه سخنرانی و انگیزش فردی را دریافت کرد است . لس براون برای بیشتر از ۵۰۰ کمپانی سخنرانی انگیزشی کرده ایت و به عنوان مشاور راهکارهای افزایش فروش و رسیدن به موفقیت را برای آنها کمپانی ها  ارائه کرده است.

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.