قدرت ذهن | راز موفقیت چیست

بدون ديدگاه

 

قدرت ذهن

درباره قدرت ذهن و قانون جذب بریا انسان تاکنون مقاله‌های زیادی نوشته شده است. حتی در بسیاری از فیلم‌های قهرمانی  چیزی را ذهن خود دیده‌ است یا کتاب‌هایی را خوانده‌ است که به قدرت ذهن انسان اشاره می‌کند؛ اما مطمئنم که هرگز به این قدرت بی‌نهایت‌ذهن تان پی نبرده‌اید ! استفاده از جملات انگیزشی و قانون جذب  از مواردی هستند که می توانیم با آنها قدرت ذهن را فعال کنیم و کسب و کار موفق ی را ایجاد کرده و به جواب سوال راز موفقیت چیست دست پیدا کنیم.

تحقیقات علمی بر روی مغز انسان ، دانشمندان را به این نتیجه رسانده که:

قدرتمندترین چیز بر روی کره زمین مغز انسان و قدرتی که در آن نهفته شده است است. این مغز ماست که بر اساس اطلاعات فراوانی که از پیرامون خودم می‌گیرد، انتخاب می‌کند که ما چطور زندگی کنیم و چه کارهایی انجام دهیم.

در واقع استفاده درست و نادرست از قدرت ذهن است که تفاوت بین انسان‌های موفق و ناموفق را بوجود می آورد !

و برای رها کردن این قدرت , استفاده از جملات انگیزشی و قانون جذب بسیار شما را کمک می کند تا یک کسب و کار موفق ایجاد کنید و به جواب سوال راز موفقیت چیست دست پیدا کنیم.

چرا اگر از این قدرت و انرژی جملات انگیزشی خبر داشتید

هرگز بهانه‌ای نمی‌گرفتید ؟

اگر تاکنون به بهره‌برداری حداکثری از مغز خود فکر نکرده‌اید، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با حقیق های معتبر درباره مغز آشنا کنیم تا متوجه شویم که می‌توانید با مغز خود چه اتفاق‌های شگفت انگیزی و عالیی را رقم زد و جملات انگیزشی چگونه سوخت این قدرت را فراهم می کند تا بتوانیم کسب و کار موفق ی ایجاد کنیم و جواب سوال راز موفقیت چیست دست پیدا کنیم .

تصور کردن باعث به وجود آمدن نتایج واقعی و حقیقی می‌شود

تجسم و تخیل کردن یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های انسان است. همه ما به طور روزانه این کار را می‌کنیم و آن هم بارها وبارها اما خیلی ساده از کنار آن می‌گذریم. در واقع با تجسم شما می‌توانید هر رویدادی یا کسب و کار موفق ی که دلتان بخواهد با هر ویژگی خاص مثل تصویری، صدا و حرکتی را در ذهن خود بازسازی کنید. مثل نرم افزارهای شبیه سازی اما بسیار فراتر و قدرامند تر.و از جملات انگیزشی و ویژگی های مثبت برای قدرت دادن به تصویر خود استفاده کنیم تا به اطلی ترین راز , سوال راز موفقیت چیست دست یابیم

در واقع تجسم خلاق مادر تمامی اتفاقات روی کره زمین است. تمامی اختراعات، اشعار، کتاب‌ها، سازه‌های ساختمانی و در کل تمام اتفاقات هوب یا بد  اول در ذهن یک فرد به وجود آوردند‌ تجسم شده‌اند، بعد روی کاغذ آمده و بعد از آن در دنیای واقعی خلق شده اند.

آلن ریچاردسون مربی بسکتبال و روانشناس بزرگ آمریکایی، برای اثبات قدرت تجسم یک آزمایش جالب را ترتیب داد. او یک گروه از بازیکنان بسکتبال را جمع کرد و آن‌ها را به سه دسته متفائت تقسیم کرد، او می‌خواست اثر بخشی تجسم خلاق را در این آزمایش نشان دهد تا مشخص شود که کدام گروه بهترین پرتاب سه امتیازی ممکنه را انجام هواهند داد. سه گروه به شرح زیر بودند:

  • گروه اول: هر روز ۲۰ دقیقه به طور مداوم تمرین پرتاب می‌کردند.
  • گروه دوم: فقط پرتاب را در ذهن خود تجسم می‌کردند اما دیگر تمرین عملی انجام نمی‌دادند
  • گروه سوم: نه پرتاب می‌کردند و نه هیچ تمرین تجسم خلاقی را 

نتایج این آزمایش شگفت انگیزودور از باور بود. گروهی که فقط تجسم می‌کردند و تمرین نمی‌کردند، در پرتاب‌های خود پیشرفت فوق‌العاده‌ای بدست آورده بودند و امتیازهای آن‌ها بسیار نزدیک به امتیازهای گروهی بود که هر روز ۲۰ دقیقه تمرین پرتاب آزاد را انجام می‌دادند. استفاده از قدرت ذهن و جملات انگیزشی در ایجاد این نیجه بسیار دخالت داشن بخاطر همین هم با این طرز تفمکرمی توان یک کسب و کار موفق بوجود آورد و به راز موفقیت چیست دست پیدا  کرد.

پس بهترین مدل برای آزاد کردن قدرت ذهن  این است که تمرین ذهنی را کنار تمرین فیزیکی انجام دهیم تا بالاترین نتایج برای ما ایجاد شود. امروزه تمامی ورزشکاران و کارآفرینان معروف جهان با این کار قدرت ذهن خود را آزاد می کنند و در تیم خود از یک روانشناس استفاده می‌کنند تا افراد آنها را نیز به لحاظ ذهنی نیز برای انجام کارها آماده کند. راز موفقیت چیست / قانون جذب / کسب و کار موفق / قدرت ذهن / جملات انگیزشی

پس اگر تاکنون فکر می‌کردید که بهترین های دنیا  فقط با تمرین و سخت‌ کوشی به اینجا رسیده‌اند کاملا در اشتباه بودید همه‌ی آن‌ها از یک اسلحه‌ی مخفی تجسم و قدرت ذهن‌ شان استفاده می‌کنند و آن را به جملات انگیزشی مخلوط می کنند تا قدرت ذهن شان زیاد تر شود و به کمک قانون جذب کسب و کار موفق برای خود ایجاد کنند و به راز موفقیت چیست دست پیدا کنند.

راز موفقیت چیست / قانون جذب / کسب و کار موفق / قدرت ذهن / جملات انگیزشی

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.