چگونه در جریان زندگی قرار بگیریم ؟

بدون ديدگاه

 

برای این که توی جریان زندگی قرار بگیرین باید هم بدین و هم بگیرین

ولی لئو بوسکالیا جریان روقطع کرد.

 

 

 اشتباه بزرگ لئو بوسکالیا

سالها پیش لئو بوسکالیا رو دیدم نویسنده خیلی جذاب و باعلاقه ای بود و کتاب پرفروشی هم به اسم عشق نوشته بود.

آدمی دوست داشتنی بود. حرف هاش دل آدم رو گرم میکرد و به آدم انگیزه میداد.من و مریان، همسرم، حرفهاش رو از تلویزیون گوش میکردیم بهمون انگیزه می داد.

یک روز که مریان داشت فکر میکرد که به کی میتونه پولی بده یادلئو بوسکالیا افتاد می خواست که به خاطر کتاب هاش و حرف هایی که در مورد عشق زده بود ازش تشکر کنه.

 

این بود که آدرس اونو پیدا کرد و یک چک براش فرستاد. یادم میاد که وقتی اون چک رو همراه با یک یادداشت براش می فرستاد خیلی خوشحال بود. انگار که دلش زنده شده بود.

ولی بعدش اتفاق ناراحت کننده ای افتاد.

چند هفته بعد لئو بوسکالیا نامه ای برای مریان فرستاد. چک رو برگردونده بود. یک یادداشت هم همراهش بود که می گفت خیلی پول داره و بیشتر از این نمی خواد ونیازی هم نداره. این بود که خواهش کرده بود که اون چک رو به یک کسی که نیازداره بدیم.

مریان ناراحت شده بود. بهش بر خورده بود. حس میکرد طرد شده. به نظرش قبول نکردن اون هدیه به معنی قبول نکردن شخصیت خودش بود. خیلی غم انگیز بود. فکر میکنم لئو اشتباه کرد. برای این که توی جریان زندگی قرار بگیرین باید هم بدین و هم بگیرین ولی لئو بوسکالیا جریان روقطع کرد.

بعدها از خود لئو شنیدم که چند دفعه دزد به خونه اش زده. در خونه اش رو شکونده بودن و اموالش رو برده بودن. تا جایی که یادم میاد حداقل دو بار این اتفاق براش افتاده بود.من که نمیتونم جز این فکر کنم که لئو یک جور موانع درونی درباره گرفتن داشته.

اون موانع هم توی دنیای بیرونیش به شکل از دست دادن اموالش ظاهر شدن. شایدمن دارم اشتباه میکنم ولی خیلی دلم میخواد بدونم که آیا رابطه ای بین رد کردن هدیه با از دست دادن اموالش وجودداشته یا نه.

بیاین از اشتباه لئو درس بگیریم.

وقتی کسی پولی بهتون میده قبول کنین.

وقتی کسی ازتون تعریف میکنه قبول کنین.

وقتی کسی هر جور هدیه ای بهتون میده با خوشحالی قبولش کنین.

اگه هدیه و تعریف و پول رو رد کنین در رو به روی توانگری که داره به سمت شما میاد میبندین.

نکته هم اینه که:

توی جریان باقی بمونین. اگه بدین و بگیرین توی جریان زندگی باقی می مونین.

هر چی باشه پول باید به گردش در بیاد تا خیرش به همه برسه.

بدینش.

و

وقتی هم که به طرف شما برمیگرده بگیرینش.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.