همه چیز درباره آنتونی رابینز | راز موفقیت چیست ؟

بدون ديدگاه

همه چیز درباره آنتونی رابینز | راز موفقیت چیست ؟

 آنتونی رابینز یکی از باثبات‌ترین و ماندگارترین نویسندگان موفقیت، سخنرانان و مربیان جهان است. او به دنبال پیدا کردن جواب سوال راز موفقیت چیست برای آزاد کردن قدرت ذهن و ایجاد کسب و کار موفق بوسیله ی استفاده از قانون حذب و جملات انگیزشی می باشد تا یک کسب و کارموفق ایجاد کنید. آنتونی رابینز در دنیا بسیار شناخته شده می باشند و فیلم ها و سمینارهای او در ایران و جهان بسیار دیده می شود . معمولاً در کشور ما رسم بر این است که افراد را بر اوج می‌برند تا پیشرفت کنند و بعد از مدتی نیز به هر روشی که می شد آ«ها را بر زمین می زنند ! آنتونی رابینز هم از این قاعده مستثنی نمی باشد ! حالا پس از اوج، نوبت به کوبیدن او می باشد و خیلی از مدرسان و نویسندگان موفقیت مشغول به زمین کوبیدن او هستند و هر کسی در هرجایی که بتواند در ایران حال بد گویی و بد نویسی از او می باشد ! من در اینجا قصد ندارم از آنتونی رابینز دفاع کنم بلکه تنها می‌خواهم از او به عنوان یک سخنران عالی که در کیفیت زندگی و کسب و کار موفق بسیاری از افراد اثر مثبت داشته یادی کنم و نکات مفیدی راجع به زندگی یا آموزش‌ها و جملات انگیزشی او به شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید بفهمید راز موفقیت چیست ؟ و به این شکل قدرت ذهن را آزاد کنید. دوستان اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، می‌توانید به وبسایت او مراجعه کنید www.tonyrobbins.com  به اعتقاد من باید آنتونی رابینز را این شکل تفصیر کرد :

فردی که کتاب‌هایش در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های موفقیت ایران و جهان است و موفقیت خودش را از اتاقی کوچک شروع کرده که آشپزخانه نداشته و ظرف‌هایش را در حمام شخصی خودش می‌شسته است  و حالا جزو ثروتمندترین سخنرانان جهان می باشد پس شاید بهتر است کمی به آن توجه کنید.

سه نقطه عطف بزرگ زندگی آنتونی رابینز

آقای آنتونی رابینز سه نقطه که باعث دگرگون کردن زندگی  او شد را از آشنایی با جیم ران، نوشتن کتاب و آموزش‌های ویژه به ارتشی‌ها می داند.

نقطه عطف اول زندگی آنتونی رابینز؛ جیم ران!

نخستین نقطه عطف زندگی آقای رابینز که باعث شد او به دنبال جواب سوال راز موفقیت چیست بگردد شرکت کردن او در سمینار جیم ران بود. جیم ران سخنران و نویسنده انگیزشی بسیار موفقی بود و به رابینز مسیر زندگی تازه را نشان داد تا بتواند با استفاده از جملات انگیزشی بتواند کسب و کار موفق ی برای خود ایجاد کند . رابینز درمورد این سمینار می‌گوید: «با یک ماشین باجاباگ ۱۹۶۸ خودم را به هتل پلازای کالیفرنیا رساندم. تا در سمینار گوش دهم؛ چشمانم از تعجب درشت شده بود؛  این‌قدر هیجان‌زده بودم که با این هدف بزرگ از سمینار بیرون آمدم و گفتم: می‌خواهم دنیا را تغییر دهم.» این‌یک شروع بود. آنتونی رابینز انتخاب شد تا دنیا را تغییر دهد و شروع کرد به پروراندن رؤیاهای بزرگ‌تر تا بهترین ها را بدست آورد . تنها چند ماه بعد از سمینار جیم ران که انتونی رابینز در آن شرکت کرده بود در شب کریسمس، مادر رابینز او را با چاقو (!) از خانه خودش بیرون کرد. او با خود عهد بست که هرگز به خانه بازنگردد و به‌ تنهایی کسب و کار موفق ایجاد کنم تا راز موفقیت چیست را پیدا کنم ؛ و از خانه بیرون رفت و سرایدار یک شرکت شد. در همین حین می‌اندیشید که چطور می‌تواند زندگی‌اش را شکل دهد و قدرت ذهن خود را آزاد کند . جیم ران آنقدر روی او اثر گذاشته بود که تصمیم گرفت هرجور شده برای جمیم ران کار کند؛ بنابراین آنتونی رابینز دوباره او را پیدا کرد، برایش کار کرد و به زودی بهترین نیروی مجموعه جیم ران شد. در همین جا بود که آنتونی رابینز فهمید چطور می‌تواند ۵۰۰ نفر را برای یک سمینار گرد هم آورد و به این شکل استارت موفقیت او زده شد و قدرت ذهن او آزاد شد تا کسب و کار موفق بتواند ایجاد کند .

نقطه عطف دوم زندگی تونی رابینز؛ قدرت نامحدود

در سنین جوانی، رابینز تصمیم گرفت که وقتی بزرگ شد ثروتمند بشود تا بتواند به مردم نیازمند کمک و راز موفقیت جیست را به آنها آموزش دهد تا به کمک جملات انگیزشی کسب و کار موفق ایجاد کنند . در ۲۶ سالگی با کتاب خود به اسم «قدرت نامحدود» به شهرت رسید و انتشار این کتاب مهم‌ترین نقطه عطف زندگی آقای آنتونی رابینز بوده است .

نقطه عطف سوم، آموزش به ارتشی‌ها

یکی از کلیدی‌ترین نقاط زندگی تونی رابینز زمانی بود که توانست با آموزش‌های خود به تعدادی از تیراندازان ارتش آموزش آزاد کردن قدرت ذهن را بذهد و ذهن آنها را برای پیدا کردن راز موفقیت چیست آماده کند و به این شکل بازدهی ارتش آمریکا را تا حد زیادی بالا ببرد و بعد از آن او به یکی از افراد بسیار معروف در حیطه موفقیت و عملکرد با استفاده از جملات انگیزشی می داند.

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.