بزرگترین راز بدست آوردن پول در طول تاریخ

بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ

بدون ديدگاه

 

به نظر شما بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ چیست؟ برای بدست آوردن موفقیت , آرامش و استفاده از قانون جذب باید چه کارهایی انجام دهیم ؟

نوشته دکتر جو وایتلی

 

این همون کاریه که بعضی از پولدارترین آدمهای روی زمین کردن و دارن میکنن.

این همون کاریه که در کتابهای قدیمی متعلق به فرهنگهای مختلف نوشته شده وهنوز هم در موردش حرف میزنن.

این همون کاریه که هر کی بکنه پول بهش میرسه ولی اکثر مردم میترسن که انجامش بدن.

اون کار چیه؟

بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ چیه؟

اون چه کاریه که برای همه نتیجه میده؟

پول ببخشین.

درسته. پول ببخشین.

اما نه به هر کسی

به کسانی بدین که بهتون کمک میکنن تا با دنیای درونی خودتون در ارتباط باقی بمونین.

به کسانی بدین که باعث الهام در شما میشن، بهتون خدمت میکنن، شما رو شفا میدن و دوستتون دارن.

بدون این که توقع داشته باشین که اونها در عوضش چیزی به شما بدن بهشون بدین. ولی اینو هم بدونین که چند برابرش رو از جاهای دیگه بهتون میدن.

این تجربه رو مردان بزرگ و پولدار انجام می دادند .شاید بعضیها بگن که این آدمهای سرمایه دار پول داشتن که بدن و این کار آسونی برای اونا بوده. ولی من میگم که یک دلیل پولدار شدن اونا این بوده که میدادن.

یک نکته :

این روزها برای صاحبان کسب و کار مد شده که برای کارهای خیریه پول بدن. این جوری وجهه خوبی پیدا میکنن و البته به اونایی هم که پول میگیرن کمک میشه.ولی من اینجا دارم از این که افراد خودشون پول بدن حرف میزنم. دارم میگم که اگه شما خودتون هم بدین بیشتر پول گیرت میاد و .

اولش باید بدین، خیلی هم بدین تا بعدش راه گرفتن توی زندگی براتون باز بشه.

 

بزرگترین راز بدست آوردن پول در طول تاریخ
بزرگترین راز بدست آوردن پول در طول تاریخ

 

اونایی که به این قانون شک دارن بخونن :

بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ چیه؟ 

اولین باری رو که راجع به بخشیدن پول چیزی شنیدم یادم میاد. با خودم فکر کردم که این هم یک حقه ای برای سرکیسه کردن منه تا به کسانی که این حرف ها رو بهم میزنن پولی بدم.

اگه پولی به کسی میدادم مث گداها میدادم. طبیعی هم بود که اونچه که گیرم می اومد معادل همون چیزی بود که داده بودم. کم میدادم و کم هم گیرم میاومد.

ولی یک روز تصمیم گرفتم که این نظریه دادن رو امتحانش کنم. بنابراین تصمیم گرفتم از مایک دولی به خاطر ایمیل هایی که هر روز برای من و خیلی های دیگه می فرستاد و همه رو باانگیزه می کرد تشکر کنم.

تصمیم گرفتم پولی بهش بدم. قبلاً در چنین مواقعی شاید پنج دلار میدادم. ولی دراون مواقع احساس بی پولی میکردم و میترسیدم قانون دادن برام کار نکنه. ولی ایندفعه فرق می کرد. دسته چکم رو درآوردم و یک چک هزار دلاری براش نوشتم. این تا اون موقع بیشترین پولی بود که داده بودم.البته کمی باعث شد که عصبی بشم. ولی بیشتر باعث هیجانم شد. می خواستم فرقی ایجاد کرده باشم. می خواستم از مایک تشکر کرده باشم. و البته میخواستم ببینم بعدش چی میشه.

مایک گیج شده بود. چک من با پست به دستش رسیده بود و به قدری حواسش روپرت کرده بود که باعث شده بود موقع رانندگی تقریباً وارد پیاده  رو بشه. اصلاً باورش نمی شد. حتی بهم زنگ زد و ازم تشکر کرد. از اون حالت تعجب بچگانه اش خوشم اومد. احساس کردم که میلیونرم )توجه کنین!(

از این که سر حالش آورده بودم خوشم اومد. من هم از این که پولی بهش داده بودم خوشحال بودم. فرقی هم برام نمی کرد که با اون پول چی کار می کرد. مهم این بود که احساسی باورنکردنی نصیبم شده بود چون به کسی کمک کرده بودم تا کاری رو که باور داشتم درسته باز هم انجام بده. یک جور حس درونی بهم گفته بود که این کار روبکنم. هنوز هم از این که گه گاه پولی بهش بدم خوشم میاد.

بعدش یک اتفاق خیلی خوبی افتاد. یک کسی بهم زنگ زد و ازم خواست که برای نوشتن کتابش کمکش کنم. این کارباعث شد که خیلی بیشتر از اونی که داده بودم گیرم بیاد.

بعدش هم یک ناشری در ژاپن باهام تماس گرفت و خواست که حق انتشار کتاب بازاریابی معنوی در ژاپن رو ازم بخره. اون هم چند برابر پولی رو که به مایک داده بودم بهم داد.

اگه کسی خیلی شکاک باشه میتونه بگه که این ماجراها ربطی به هم ندارن. شایدتوی ذهن آدم های شکاک این طور باشه. ولی از نظر من که این طوریه.

وقتی به مایک پول میدادم پیغامی هم به خودم و به دنیا دادم که من پولدارم و پول به سمتم جریان داره. از یک جور اصل آهنربایی هم استفاده کردم که میگه: هر طوربدی همون طور هم گیرت میاد.

اگه وقت بدین وقت گیرتون میاد.

اگه جنس بدین جنس گیرتون میاد.

اگه محبت بدین محبت گیرتون میاد.

اگه پول بدین پول گیرتون میاد.

همین یک نکته میتونه زندگیتون رو متحول کنه.

و اما یک راز بزرگ در نوع پول بخشیدن

به کسانی فکر کنین که ظرف یک هفته گذشته باعث ایجاد انگیزه در شما شدن. چه کسانی باعث شدن که احساس

خوبی نسبت به خودتون، زندگیتون، رویاهاتون یا هدف هاتون پیدا کنین؟

به هر کسی که این کار رو کرده پولی بدین. از ته دل هم بدین. نیش هم نزنین.احساس کنین که پولدارین نه بی پول. وقتی هم که میدین توقع نداشته باشین که ازهمون آدم پس بگیرین. ولی توقع این که یک جوری پس بگیرین رو داشته باشین.

با این کارتون می بینین که پولدارتر می شین.

این بزرگترین راز پولدار شدن در طول تاریخه!

تهیه شده توسط گروه سلام رویا 

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.