شرعی بودن پورسانت بازاریابی شبکه ای

شرعی بودن پورسانت بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

جامع ترین پاسخ به شرعی بودن پورسانت بازاریابی شبکه ای

آیا این نحوه پورسانت و درآمد دهی در بازاریابی شبکه ای صحیح و درست است یا نه؟ یکی از سوالاتی که ذهن بیشتر افرادی که به صنعت بازاریابی شبکه ای دعوت می شوند را به خود مشغول می کند این است که: آیا این گونه پورسانت دهی از نظر شرعی و قانونی درست است یا نه ؟ آیا این گونه فعالیت شبیه به فعالیت های هرمی است یا نه ؟  آیا یک چنین پورسانت دهی در این صنعت از نظر شرعی حلال و قانونی است یا نه ؟ آیا این درامد موفقیت و آرامش را برای ما به ارمغان می آورد یا نه ؟  این نکته را باید در نظر بگیریم که هر پدیده جدید و نو ظهوری که وارد جامعه ی ما می شود باید از سه مرحله ی شناختی عبور کند: مرحله اول ورود بدون ساختار هر پدیده به جامعه است مرحله دوم چالش های است که هر پدیده با آن رو برو می شود تا به عنوان یک عرف پذیرفته بشود مرحله سوم پذیرش آن پدیده به عنوان یکی از بدیهیات جامعه است حال ما چگونه باید این موضوع را متوجه بشویم که آیا پورسانت و پولی که در بازاریابی شبکه ای پرداخت می شود از نظر شرعی درست است یا نه ؟

 

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

شرعی بودن پورسانت بازاریابی شبکه ای

شرعی بودن پورسانت بازاریابی شبکه ایجواب این سوال را از زبان یکی از بهترین و موفق ترین افراد در صنعت نتورک مارکتینگ گوش دهید به نام مرتضی نصرالهی با سابقیه فعالیت بیش از ۱۶ سال فعالیت در صنعت بازاریابی شبکه ای .

تهیه شده توسط کمپین یازاریابی شبکه ای ایران

ارائه شده توسط گروه سلام رویا

توصیه می شد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را نیز بخوانید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.