راهکارهای افزایش فالوور

راهکارهای تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام  

بدون ديدگاه

دانستن در مورد راهکارهای افزایش فالوور به شما کمک می کند تا سریعتر به هدف خود برسید. بدون شک در حال حاضر اینستاگرام از پرچمداران شبکه های اجتماعی در دنیا است و در کشور ما نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.از این جهت اینستاگرام مکانی عالی برای برند سازی ، تبلیغات ، بازاریابی و راه اندازی کسب و کار است.

سرمایه هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کننده ها یا فالوورهای آن است.روش های زیادی برای بالا بردن تعداد فالوورها وجود دارد ولی نکته مهم داشتن فالوورهای واقعی و فعال است که به دیده شدن پیج شما و اعتبار آن منجر می شود. تعامل دنبال کنندگان شما (لایک، کامنت ، و … ) هم به همان میزان باعث دیده شدن صفحه اجتماعی شما و معرفی آن توسط اینستاگرام به سایر مخاطبین می شود. درنتیجه فالوور فیک و فالوورهایی که حکم روح را در پیج شما دارنداصلا کمکی به پیشرفت پیج شما نمی کند و حتی مضر هم هست.

حالا اگر میخواهید با روش های اصولی به فالوورهای واقعی دست پیدا کنید با ما همراه باشید ،

آیا برای شروع فالوور فیک بخریم ؟

افراد زیادی فکر میکنند برای شروع باید تعداد فالوورهای صفحه شان زیاد باشد وگرنه در جذب فالوور ناموفق خواهند بود .

باید یادآوری کنم تعداد فالوورها با تعامل پیج نسبت قابل قبولی داشته باشند ، اگر میخواهید برای شروع کار فالوور فیک خریداری کنید توصیه میکنیم حتما فالوور ایرانی و به تعداد کم خریداری کنید ، چرا ؟                                                                                            برای مثال اگر شما پیج با ۱۰ کا فالوور  بخرید پست های شما باید حداقل ۲ کا لایک داشته باشد ، در غیر این صورت بازدید کننده های پیج متوجه عدم تعامل و وجود فالوورهای فیک میشوند . و در نتیجه اعتبار پیج به شدت کاهش میاید و باعث ایجاد آسیب جدی به کسب و کار شما می شود.

اما راهکارهای افزایش فالوور  که ما به شما پیشنهاد میکنیم :

 یکی از راهکار های افزایش فالوور: داشتن پروفایل جذاب

پروفایل شما ویترین کسب وکار شماست ، پس بسیار با اهمیت است . سعی کنید عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی داشته باشید.

عکس پروفایل شما بسته به پیج شما میتواند تصویری از شما ، کسب و کارتان  یا لوگوی شرکت شما باشد ،پس بسیار دقت کنید که اولین چیزی که بازدیدکنندگان به آن توجه میکنند و معرف پیج شماست ، عکس پروفایل است.

تعامل با پیج های حوزه کاری شما

پیدا کردن پیج هایی که در حوزه کاری شما فعال هستند کار سختی نیست ، حتی با یک سرچ ساده هم میتوانید همکاران یا رقبای خود را پیدا کنید.با پیج های حوزه کاری خود وارد تعامل شوید.پست های اپآن ها را لایک کنید ، کامنت بگذارید ، در دایرکت با آن ها تعامل کنید . به این ترتیب شما با فالوورهای پیج های دیگر تعامل برقرار میکنید و شانس این را خواهید داشت که در لیست suggestion آن ها قرار بگیرید و پیج شما هم توسط آن ها فالو شود.

افزایش فالوور

یکی از راهکارهای افزایش فالوور : هشتگ گذاری

هشتگ گذاری صحیح نقش مهمی در دیده شدن پست های شما دارد.همین طور خیلی از مخاطبین اینستاگرام از طریق هشتگ ها پست های مورد علاقه خود را پیدا میکنند ،  در تبتدا لیستی از هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان تهیه  و در پست هایتان استفاده کنید .

استفاده از وب سایت ها : راهکارهای افزایش فالوور

اگر وب سایت دارید میتوانید آدرس پیج خود را در وب سایت خود قرار دهید یا در سایت های مرتبط با کسب و کارتان نظر دهید و پیج خود را معرفی کنید ، بدین ترتیب هر روز بازدیدکنندگان جدیدی از پیج شما دیدن خواهند کرد.

یکی از راهکارهای افزایش فالوور:برگزاری مسابقات

برگزاری مسابقات اینستاگرامی از بهترین روش های جذب فالوور است.برای برگزاری مسابقه از شرکت کنندگان بخواهید کاری را انجام دهند مثلا پست آخرشما را لایک کنند و یا پیج خاصی را فالوو داشته باشند . بدین صورت هم تعامل پیج شما افزایش میابد و هم تعداد زیادی برای دریافت جایزه پیج شما را فالو میکنند . پس هر پند وقت یکبار مسابقاتی را در پیج خود برگزار کنید، خواهید دید که تعداد فالوورهای شما خیلی سریع افزایش میابد.

 

افزایش فالوور

 تبلیغات سنتی و آفلاین

تیلیغات سنتی و آفلاین یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام است که به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر شما هنوز از تیلیغاتی مانند بروشور ، تراکت ، یا کارت ویزیت استفاده میکنید ،میتوانید آدرس پیج خود را در آ نها قرار دهید.

 استفاده از سایر شبکه های اجتماعی

شما میتوانید در پروفایل سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و … آدرس اینستاگرام خود را قرار دهید.در سایر اپلیکیشن ها مانند تلگرام و واتساپ و … نیز میتوانید آدرس پیج خود را قرار دهید.

 تولید محتوای مستمر، سرگرم کننده و چالشی

تولید محتوای مستمر شما را به عنوان یک کاربر فعال به اینستاگرام معرفی میکند و از طرفی اینستاگرام ماهیت سرگرم کننده دارد ، پس محتوای شما هم باید با ماهیت ایستاگرام هماهنگ باشد . محتوای کسب و کارتان را جذاب و سرگرم کننده ارایه کنید . اینجاست که خلاقیت شما تعیین کننده است پس هر چه پست های شما سرگرم کننده تر و چالشی باشد ، مخاطب بیشتری نیز خواهد داشت .

 استوری

یکی از راهکارهای افزایش فالوور قرار دادن استوری در زمان های مناسب است. هر روز استوری بگذارید .در استوری محیط کسب و کارو محصولاتتان را ارایه دهید. همچنین در استوری های خود سوالات چالشی قرار دهید ، این کار باعث افزایش تعامل مخاطبین شما میشود و به مرور زمان باعث میشود استوری های شما جلوتر از بقیه ی استوری ها قرار بگیرد و باعث بیشتر دیده شدن شما شود.افزایش فالوور

 

 لایو بگذارید

یکی از راهکارهای افزایش فالوور گذاشتن لایو است، لایو گذاشتن به شما این امکان را میدهد که به صورت زنده با مخاطبین خود رو به رو شوید ، به آن ها آموزش دهید به پرسش های آن ها پاسخ دهید. نحوه کارکرد محصولات یا خدماتی که ارایه میدهید را نشان دهید . در نتیجه حس اعتماد در مخاطبین افزایش میابد و با این کار ، شما توسط فالوورهایتان به دیگران معرفی میشوید و با افزایش فالوورهایتان ، افزایش فروش نیز خواهید داشت.

امیدوارم این روش ها برای شما مفید باشد . البته فراموش نکنیم که افزایش فالوور واقعی نیازمند زمان است . مخاطبین باید به شما اعنماد کنند ، با شما تعامل کنند ، پست های شما به اکسپلور راه پیدا کنند و کاربران شما را به دیگران معرفی کنند و پیج شما به مرور رشد کند .همچنین اینستاگرام شما را به عنوان کاربر فعال شناسایی کند و شما را در suggestion  سایر کاربران قرار دهد. پس صبور باشید ، تولید محتوای هدفمند و مستمر و جذاب داشته باشید واصلا به فکر فالوور فیک نباشید . فقط به دنبال فالوورهای واقعی و هدفمند که به حیطه کاری شما علاقه مند هستند باشید.

محتوای به روز چه ویژگی هایی دارد ؟

تولید محتوا برای صفحه ی شما از اهمیت زیادی برخوردار است. مخاطب شما محتوایی را می پسندد که به روز باشد. محتوای به روز باید مفیدا و همچنین دارای اطلاعاتی باشد که برای مخاطب کارایی داشته باشد.

محتوایی تولید کنید که برای مخاطب جذاب باشد و مخاطب را ترغیب کند تا پیج شما را دنبال کند. فالوورهای شما می توانند به عنوان یک عنصر تبلیغی موثر واقع شوند.

محتوای مفید می تواند سبب افزایش فالوور اینستاگرام شما شود و سبب می شود تا در مدت زمان معینی نتیجه ی دلخواه خود را دریافت کنید.

محتوای خود را به روز رسانی کنید و از مطالب روز و جدید استفاده کنید. این مطالب باید مرتبط با کسب و کار شما باشند به گونه ای که مخاطب با ورود به صفحه ی شما اطلاعات دست اول و کاربردی را دریافت کند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.