چگونگی ارتباط

چگونگی ارتباط

بدون ديدگاه

چگونگی ارتباط در بازاریابی شبکه ای:

نوع ارتباط در نتورک مارکتینگ چگونه است؟

ما در دنیای زندگی می کنیم که ارتباطات حرف اول را می زند . دیگه آن زمانها گذشت که افراد برای برقرای ارتباط از نامه و یا از چیزهایی مثل آ استفاده می کردند ، با پیشرفت علم ، نوع ارتباطاتی که افراد با هم برقرار می کردند فرق کرده و ارتباطات در صنعت بازاریابی شبکه ای هم از این موضوع جدا نبوده است. در حال جاضر دنیای کنونی را دنیای ارتباطات می نامند و ارتباطات سازنده اساس و پایه در هر کار درست و بزرگی را شامل می شود .با این حال خیلی از افراد این موضوع مهم یعنی چگونگی برقراری ارتباطات ، را که آن هم بیشتر از روی ناآگاهی می باشد را به طور اشتباه در کارهای خود به کار می برند و به این شکل نمل توانند آن موفقیت و آرامش ی که به وسیله ی قانون جذب به دنبالش می باشند را بدست بیاورند.

چگونگی ارتباط در قرن ۲۱

همه فرن ۲۱ را به قرن تجارت الکترونیک می شناسند و شعار این قرن این هست: داشتن اطلاعات و ارتباطات سالم در هر کاری . یعنی افراد، در این قرن در آن موضوعی که فعالیت می کنند باید از اطلاغات بالایی در مورد کارشان برخوردار باشند و در کنار این اطلاعات بتوانند ارتباطات سالم و سازنده ای و یا به عبارت دیگر تیم ورک خوبی اجرا کنند تا بتوانند در کارشان موفق شوند . صنعت بازاریابی شبکه ای نیز ار این موضوع خارح نست و در واقع در قلب قرن ۲۱ یا قرن ارتباطات قرار دارد زیرا یکی از پایه های اصلی بازاریابی شبکه ای نحویه برقراری ارتباط با دیگران می باشد بخصوص با اعضای مجموعه . در پادکستی که در بالا به شما ارائه شده است سرکار خانم مژگان محب از طرف کمپین بازاریابی شبکه ای ایران نوع و همچنین چگونگی ارتباطات در صنعت بازاریابی شبکه ای را به صورت کامل توضیح می هند .

تهیه شده در کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

ارایه شده توسط گروه سلام رویا

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.