منوهای نصب در پنل مدیریت

تفاوت بین پیگیری و تعقیب کردن

یکی از اصول موفقیت در فروش و بخصوص بازاریابی شبکه ای پیگیری است: یعنی در فواصل زمانی مشخصی به سراغ کسی که قبلا جلسه ی پیگیری را برایش انجام داده ایم برویم و نظرش را در مورد کار و توضیحاتی که به او داده ایم جویا شویم و در صورت نیاز اطلاعات بیشتری را به آن فرد بدهیم تا آن فرد به طور منطقی و عقلانی قانع شود که محصولی را به او پیشنهاد داده ایم خریداری کند و یا وارد کار ما شود ولی تفاوت بین پیگیری کردن و تعقیب کردن است . خیلی افراد پیگیری کردن را با تعقیب کردن اشتباه می گیرند به طوری که از سر نداشتن اطلاعات درست آن قدر به سراغ شخص مورد نظر می روند که باعث عصبانی و یا ناراحت شدن شخص مورد نظر می شوند. و پیگیری کردن و رسیدن به موفقیت حلاف آرامش می باشد ولی می توان با استفاده از قانون جذب این کار را کمی برای راحت تر کرد .

برای دانلود کامل این فیلم به صورت رایگان بر روی دکمه ی زیر دانلود کنید

 

تفاوت بین پیگیری و تعقیب کردن
تفاوت بین پیگیری و تعقیب کردن

در مورد بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چند سطحی ، نوعی از شیوه ی فروش است که در آن کمپانی‌ها کالاهای و  محصولات خود را از طریق کلامی یا رو در رو و بدون واسطه به فروش می‌رسانند. و مشتریان پس از خریدمحصولات در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند . درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

0 پاسخ به "تفاوت بین پیگیری و تعقیب کردن"

    ارسال یک پیام

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه هوش تجاری دیبا مارکتینگ می باشد