رازهای موفقیت افراد موفق جهان | راز موفقیت چیست ؟

۱ دیدگاه

رازهای موفقیت افراد موفق جهان

در ای مقاله قصد داریم تا رازهای موفقیت  افراد موفقی که الگوی جهانی در امر موفقیت شخصی و هستند را برایتون معرفی کنیم. در این مقاله جواب سوال راز موفقیت چیست ؟ و این که چگونه به کمک جملات انگیزشی بتوانیم قدرت ذهن خود را فعال کنید تا بتوانید یک کسب و کار موفق ایجاد کنیم .

راز موفقیت چیست در این مقاله تعریف موفقیت و رازهای موفقیت چند تن از افراد ثروتمند و قدرتمند جهان را از طریق گردآوری گزارشات سایت  بیزینس اینسایدر گرد آوری کردیم و در تنها سایت راز موفقیت در ایران را با شما به اشتراک می گذاریم :

  • افراد موفق خود را به خاطر اینکه ثروتمند یا قدرتمند یا کسب و کار موفق ی که ایجاد کردند موفق نمی دانند .
  • افراد موفق خود را صرفا بخاطر دست یابی به جواب سوال راز وفقیت چیست در یک زمینه خاص موفق نمی دانند.
  • بلکه دربارۀ موفقیت همه جانبه زندگی، مالی، روابط، سلامتی و تاثیر اجتماعی روجیه داشتن به خاطر فکر مثبت و استفاده از جملات انگیزشی سخن می‌گویند.

در ادامه تعاریف ۱۲ شخصیت موفق افسانه‌ای، از موفقیت را یرای شما ارایه می دهیم.

۱- میلیاردر موفق جهان ریچارد برانسون

ریچارد برنسون میلیاردر، معتقد است که جواب سوال راز موفقیت چیست مربوط به خوشحالی و احساس آرامش است.

 وی معتقد است که موفقیت و ایجاد کسب و کار موفق معادل کمال فردی است. او در لینکدین نوشته است: «بسیاری از مردم، موفقیت خود را با مقدار پولشان و افرادی که با آن‌ها ارتباط دارند، می سنجند. به نظر من، موفقیت واقعی باید با میزان خوشحالی شما اندازه‌ گرفته شود که می توان با استفاده از جملات انگیزشی قدرت ذهن را آزاد کرد و به این موضوع دست پیدا کرد.»

۲- بنیانگذار هافینگتون پست آریا نا هافینگتون

آریانا هافینگتون می‌گوید که پول و کسب و کار موفق , قدرت کافی نیست .

خانم هافینگتون می‌گوید معمولا موفقیت و آزاد کردن قدرت ذهن را با دو معیار می‌سنجیم – پول و قدرت – اما لازم است معیار سومی هم اضافه کنیم. او به فوربس دن شاوبل گفت: «به منظور اینکه زندگی‌ای را داشته باشیم که حقیقتاً به دنبالش می باشیم ، به معیار سوم نیاز دارم. این معیار فراتر از پول و قدرت است و شامل چهار جزء تا قدت ذهن آزاد شود , می‌شود: سلامتی، خرد، کنجکاوی و بخشش.» این فاکتورها به شما کمک می‌کنند تا به زندگی روان‌شناختی خود رسیدگی نموده و حقیقتاً به جواب سوال راز موفقیت چیست دست یابید . در اصل یکی رازهای موفقیت افراد حس خوب آنها می باشد.

۳- سرمایه‌گذار میلیاردر مارک کوبان

مارک کوبان، می‌گوید برای موفق بودن به پول نیاز ندارید به ذهن موفق نیاز دارید.

مجری برنامۀ «Shark Tank » راه بسیار ساده‌ای را برای موفقیت پیشنهاد می‌دهد. وی در مصاحبه‌ای با استینر اسپورتس گفت: «برای من تعریف موفقیت این است که صبح از خواب بیدار شوی و لبخندی روی لبانت باشد و روجیه خود را با استفاده از جملات انگیزشی بالا ببرم و  بدانی که روز فوق‌العاده‌ای در پیش خواهی داشت. هنگامی که فقیر بودم، خوشحال بودم و حس می‌کردم موفق هستم و به جواب سوال راز موفقیت چیست بودم و با این شکل با استفاده از جملات انگیزشی , قدرت ذهن خود را برای ایجاد کسب و کار موفق آزاد کردم و این یکی از رازهای موفقیت افراد موفق جهان می باشد »

۴- مربی افسانه‌ای بسکتبال جان وودن

جان وودن می‌گوید که مسئلۀ رضایت فری مطرح است.

چان وودن با ۶۲۰ پیروزی و ۱۰ مقام ملی، پر افتخارترین مربی در تاریخ بسکتبال کالج محصوب می شود . اما تعریف او از موفقیت بیشتر به رقابت با خود شبه می باشد تا رقابت با دیگری. او در سخنرانی تد در سال ۲۰۰۱ می گوید: «آرامش ذهنی فقط از طریق رضایت از خود به دست می‌آید. و آن هم هنگامی بدست می آید که بدانید نهایت توان خود را به کار بسته‌اید.»

و اینها رازهای موفقیت چهار نفر از افراد موفق دنیا می باشد که می گویند برای پیدا کردن جواب سوال راز موفقیت چیست و این که چگونه از قدرت ذهن و جملات انگیزشی برای ایجاد یک کسب و کار موفق ایجاد کنیم.

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا 

 

۱ دیدگاه

  1. […] می توانید برای دیدن مقاله های مشابه اینجا کلیک کنید. […]

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.