اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای

اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای

بدون ديدگاه

 

فروختن و پیدا کردن مشتری در هر صنعتی یکی از لزومان کار کردن در آن صنعت هست . در دنیای حال حاظر دیگه این موضوع تمام شد که ما در مغازیه خودمان بنشینیم و منتظر مشتری بشویم تا مشتری بیاید و از ما خرید کند بلکه در حال حاظر ما باید به دنبال مشتری برویم و از آن شخص برای خرید و دیدن محصولاتمان دعوت کنیم .برای موفقیت و بدست آوردن آرامش در بازاریابی شبکه ای باید از اصولی استفاده کنیم مانند قانون جذب و اصول دعوت کردن و … تا به آن اهدافی که می خواهیم برسیم. حال اصول دعوت از مشتری چگونه باید باشد ؟

تبریک می گویم شما اشتراک ویژه ی ماهیانه دریافت کردید و می توانید با زدن دکمه ی زیر فایل مورد نظرتان را به صورت کامل دریافت کنید

اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای
اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای ، نوعی از شیوه ی فروش است که در آن کمپانی‌ها کالاهای و  محصولات خود را از طریق کلامی یا رو در رو و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و  مشتریان پس از خرید محصولات در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود .   در این فایل صوتی سرکار خانم کریمزاده از طرف کمپین بازاریابی شبکه ای ایران ، در مورد اصول دعوت از افراد برای پیوستن به این تجارت عالی می گوید

کاری از کمپین بازاریابی شیکه ای ایران

ارائه شده توسط گروه سلام رویا

برای دیدن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید برای گوش دادن به پادکست های اصول دعوت و پرزنت اینجا کلیک کنید

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.