سپاسگزاری

چگونه سپاسگزاری کنیم ؟

بدون ديدگاه

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”block” ihc_mb_who=”all” ihc_mb_template=”1″ ]چگونه سپاسگزاری کنیم ؟ سپاسگذاری چه مفهومی میتواند داشته باشد ؟

[/ihc-hide-content]

زندگی در عصر جدید با وجود تمام آسایش و رفاهی که برای ما به وجود آورده است با این وجود باعث خستگی روحی وایجاد تنش و استرس برای ما شده است برای رفع این تنش و استرس اگر ما ارتباطمان با خدا قوی باشد ودائما سپاسگزار نعمت هایی که در اختیار ما قرار داده باشیم قطعا در مسیر زندگی استوارتر حرکت میکنیم ودر میابیم که راز موفقیت چیست ؟

در این مسیر جملات انگیزشی و تاثیر فوق العادی آن برروی قدرت ذهن باعث می شود ما کسب و کار موفق را تجربه کنیم چه چیزی حقیقتا به نجات ما می آید وباعث می شود که ارتباط ما با خداوند بیشتر شود ؟شکر گذاری کردن و حق شناسی عاملی است که باعث میشود ما به خدا نزدیکتر بشویم .

 

۱)انسان و خداشناسی

اولین چیزی که در سپاسگذاری اهمیت ویژه ای دارد این است که ما خدا را بشناسیم

و اینکه کاملا بدانیم چگونه سپاسگزاری کنیم ؟ بعد از این شناخت متوجه میشویم که خداوند چه نعمتهای در اختیار ما قرار داده است اگر اندکی به محیط اطرافمان توجه کنیم متوجه میشویم که خداوند چه موجود مدبر ودانایی است شناخت خداوند در دقیق شدن در پدیده ها و خود انسان حاصل میشود تمام انسانها در وجود خود وابسته به موجودی ماورایی هستند که بتوانند به او تکیه کنند و بتوانند با توجه به توانایی های خویش و قدرت ذهن به کسب و کار موفق وزندگی موفق نائل شوند اولین قدم برای این پاسخ به این سوال که چگونه سپاسگذاری کنیم این است که خدا را بشناسیم .

۲)اثرات سپاسگزاری

سپاسگذاری باعث افزایش نیروی بدنی ما می شود و توان حیاتی ما را دگرگون میکند ،دید ذهن ما را وسیع می کند و شادی درونی ما را افزایش میدهد .اثرات مثبت سپاسگذاری برای ما بسیار زیاد است.

زندگی ما را سراسر از آرامش و عشق میکند ،امید را در دل جاری میکند و باعث میشود افکار منفی از بین بروند زیرا هیچ وقت سپاسگذاری با نگرانی و غم و رنج همراه نیست انسانی که سپاسگذار است حتی به مشکلات و درد ها هم به دید مثبت نگاه میکند و آنها را سکویی برای پرتاب به سوی موفقیت تلقی میکند

مهم نیست شرایط زندگی چگونه است وقتی در هر حالی سپاسگذار خداوند باشیم خود آگاهی خود را افزایش میدهیم که بدین وسیله میتوانیم به آرامش ،زندگی موفق و کسب کار موفق برسیم .سپاسگذاری باعث افزایش قدرت ذهن میشود که در نتیجه باعث میشود ما ذهنی خلاق و بهره ور داشته باشیم .

۳)سپاسگزاری و قدرت جذب

در این دنیا تمام اعمال ما بازتابی دارد و مانند پژواک صدایی که در کوه  میپیچد وبرمیگردد اعمال ما نیز به ما برمیگردد.اگر درک کرده باشیم که قدرت سپاسگذاری چگونه در قانون جذب عمل خواهد کرد و چگونه به وسیله سپاسگذاری میتوانیم قدرت ذهن خود را افزایش دهیم .سپاسگذاری باعث افزایش انگیزه برای زندگی بهتر و کسب و کار موفق می شود .

اگر یاد بگیرید که بخاطر داشته هایتان سپاسگذار باشید ناخود اگاه پول و ثروت و زندگی مرفه را جذب میکنید .اولین تمرین برای این کار این است که هر روز صبح که از خواب بلند میشوید تمام داشته هایتان را در دفتری یادداشت کنید

و بخاطر داشته هایتان از خدا سپاسگذاری کنید . وقتی شما این کار را انجام می دهید قدرت ذهن شما افزایش میابد در نتیجه توانایی ذهن شما بالا میرود شما انسانی توانمند میشوید ، در این صورت شما به واسطه ی قدرت ذهن و جملات انگیزشی میتوانید موفقیت را جذب کنید .

 

۴)سپاسگزاری و باور موفقیت

شما اگر ایمان داشته باشید که موفق میشوید حتما موفق خواهید شد .مفهوم موفقیت برای هر کسی میتواند متفاوت باشد اما به طور کلی موفقیت بهره مندی از کلیه مواهب از جمله رفاه در زندگی ،ثروت ،امنیت مالی وشغلی و هر چیزی که به ما آرامش دهد را شامل میشود .

هر انسانی خواهان موفقیت است و موفقیت به راحتی بدست نمی آید بی اعتقادی یک نیروی مخرب است بسیاری از شکست ها از عدم اعتماد به خود سرچشمه میگیرد اگر به نیروی درونی تان باور و اعتقاد داشته باشید قطعا موفق میشوید هر انسانی مسئول رفتار و اعمال خود است تمام زندگی ما از باورهای ما نشئت میگیرد

پس اگر فرا بگیریم مثبت فکر کنیم قدرت ذهن خود را افزایش دهیم و به خود باوری برسیم و با جملات انگیزشی این خود باوری را تقویت کنیم قطعا میتوانیم به موفقیت برسیم .

اگر شما در طول مسیر سپاسگذار باشید و به خاطر داشته هایتان قدران باشید به نوعی خود باوری میرسید شما باور و ایمان پیدا میکنید که دارای توانمندی هستید و موفقیت ریشه در توانمندی های شما دارد انسانهای موفق در شرایط سخت هم سپاسگذار هستند و به خودشان ایمان دارند و از تلاش دست برنمیدارند .

 

۵)تبدیل فرصت به ثروت از طریق سپاسگزاری

افراد موفق کسانی هستند که با توجه به توانایی های درونی شان فرصتها را به ثروت تبدیل میکنند ،آنها با توجه به شناختی که از خودشان دارند در مسیر موفقیت مصمم قدم برمیدارند آنها با قدرت ذهن و درایت خویش خود را به فردی توانمند تبدیل میکنند . حال بنظر شما چگونه سپاسگزاری کنیم ؟

اینگونه افراد از طریق سپاسگزاری به باورهای خود رنگ میبخشند آنها هیچ گاه نا امید نمی شوند زیرا هر روز بخاطر داشته هایشان سپاسگذار هستند.آنها هر روز موقعیت جدیدی را کشف میکنند و بابت آن سپاسگذار هستند .اگر هر روز به خود گوشزد کنید که انسان موفقی هستید حتی اگر در موقعیت شکست قرار گرفتید باز هم نا امید نشوید و سپاسگذار باشیدو این را بدانید حتی در حالت شکست فرصت های زیادی در مسیر شما وجود دارد که اگر ذهنی مثبت اندیش داشته باشید میتوانید آنها را جذب و در خدمت خود بگیرید .

 

چگونه سپاسگذاری کنیم ؟
سپاسگزاری

۶)هر روز سپاسگزار باشید

برای رسیدن به موفقیت و کشف پاسخ راز موفقیت چیست باید هر روز سپاسگذار نعمتها و توانایی هایتان باشید باید قدرت ذهن خود را با سپاسگذاری کردن افزایش دهید .اگر یک روز سپاسگذار باشید و روز دیگر نه به نتیجه نخواهید رسید در این مسیر باید صبور باشید و مداومت به خرج دهید برای این کار باید هر روز با دقت به محیط پیرامون خود نگاه کنید نعمتهایی که در اختیارتان هست را یادداشت کنید .

در این مسیر متوجه میشود که شاید خیلی از آنها بیشتر مواقع از دید شما دور بوده اند در نتیجه با این کار شما هر روز متوجه فرصت جدیدی خواهید شد .

فکر می کنم با کلیت سوال مقاله ی ما تا حدودی آشنا شده اید و براحتی می توانید بفهمید چگونه سپاسگزاری کنیم ؟

می توانید برای دیدن مقاله های مشابه اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.